Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo...

Bra at dere har bestilt. Jeg har blitt sur hvis alle romma var opptatt. Har kjøpt nytt antrekk. Jipppiii.

Planter ja??? Er litt treg sju. O er i tyskland. Kommer hjem om mandag. Home alone..

Har kjøpt skumbad med jordbærlukt...julebrus...se å hør.. +nyvasket pysj. Det skal bli hærlig å sitte i badekaret å slappe av.

Kan vi ikke bare møtes snart da?? Er kaffetørst som bare det..

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82906-nemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haiiii!

Ja,det har tatt seg nydelig ut...! Men kravet var _under_ 5 etg....*ler* Høydeskrekk jeg? Neeeiiida ;o)

Dævven,det ska bli artig ja! :-Þ Hva har du kjøpt deg da? Jeg har nettop fått lønn,så turen går til by'n på mandag.Har en bestemt butikk i kikkerten,mulig du vet hvilken ;-) (psst...felleskjøpet...) Say no more! ;-)

Men du,vi sjåast i mårra! Har store forventninger til denne,ja faktisk større enn hva den første angikk.Skyhøyt bra kritikk! Må husk å kjøp med snavvel.Ka ska du ha da? Æ må vaffal ha knott...tilfelle det bli en kjedelig film...*kaster...oiiii...dunk i hodet på drittungen på første rad....oopsss,synd..-NOT!* ;-)

Neida,skal bare spise dem jeg,trur eg...

Tar med kaffekanna! ;o)

See ya!

*koz*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82906-nemi/#findComment-447100
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...