Gå til innhold

Zantippe!!


khalana

Anbefalte innlegg

Hei igjen Zantippe;)

Jo det er visst samme løype jeg kjører som du har gjort...forhåpentligvis med samme resultat :o).

Jeg har ikke hatt så voldsomme humørsvingninger denne gangen(det er gubben glad for)he he..men har endel kraftige hodepiner til tider.Pluss at jeg har lagt på meg...kan ikke huske at jeg gjorde det sist...men men..

Jeg savner deg å snakke med her innpå...jeg har ikke funnet noen som er akkurat likt som meg denne gangen.

Kanskje du har lyst til å maile meg?

Du får ha en riktig god helg hvis vi ikke snakkes før det.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, så leit om du føler deg ensom nå!

Jeg 'følger' deg gjerne, jeg.

Etter en rask tellerunde kommer jeg frem til at du er klar for cb'en uka før jul. Stemmer det?

Når skal du ha den første sprøytekontrollen?

Om du vil nå meg gjennom andre kanaler, er jeg fast leser på ufb-lista og har e-postadresse [email protected]

Fredagshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...