SierDuDet Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Den er sjekket og besvart. Var litt opptatt her, så det tok litt tid 0 Siter
Line Skrevet 22. november 2002 Forfatter Skrevet 22. november 2002 Den er sjekket og besvart. Var litt opptatt her, så det tok litt tid Konfidensiell informasjon! ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Konfidensiell informasjon! ;o) Selvsagt 0 Siter
Line Skrevet 22. november 2002 Forfatter Skrevet 22. november 2002 Selvsagt ) Du må gjerne skrive noen ord og holde meg med selskap! Kjeder meg noe vanvittig i dag, og orker ikke være flink. *Trøstespiser soltørkede tomater* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 ) Du må gjerne skrive noen ord og holde meg med selskap! Kjeder meg noe vanvittig i dag, og orker ikke være flink. *Trøstespiser soltørkede tomater* Velvalgte ord er skrevet, så du får bare sjekke innboksen din 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.