Gå til innhold

Dag 4

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Jeg har holdt ut i hele 4 dager ;-).

Det går fortsatt bra. Selv om jeg har mistet lysten på røyk, er jeg rastløs og sulten. Men suget er ikke så fælt som de to første dagene. Det er på en måte litt deilig å være rastløs, man får jo mer energi - noe jeg har betraktet som mangelvare i det siste.

Merker allerede at lukte- og smakssansen er blitt mye bedre. Nå kjenner jeg faktisk hvordan det virkelig stinker av de som røyker! Tenk at jeg også sikkert har luktet sånn uten å merke det. Æsjæsjæsj!

Jeg synes også at jeg ser friskere ut, har fått mer farge i huden liksom. Slikt er med på å opprettholde motivasjonen!

I dag viste jeg også fram bilder av lungekreft og emfysem for de andre røykerne i klassen min. Ikke skjønner jeg hvordan flere av dem orket å gå ut for å ta seg en røyk umiddelbart etterpå! Disse bildene er et must for meg når jeg i svake øyeblikk tenker på å bomme en røyk av noen, eller ennå værre: Gå å kjøpe en 20-pakning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83050-dag-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...