Gå til innhold

blødninger i uke 12 og 15


julla

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid (for andre gang) i uke 15, og for 3 uker siden hadde jeg sterke blødninger som varte nesten et døgn. Det var ikke vondt, men jeg kontaktet legevakten på kvelden, og han henviste meg til ultralyd dagen etter.

Det gikk heldigvis bra med fosteret. I dag fikk jeg blødninger igjen, ikke så mye som sist, og igjen ingen smerter.

Blodet er friskt og tynt, og jeg kjenner fosterbevegelsene.

Hva kommer egentlig dette av?

Bør jeg kontakte lege nå også?

Er det fare for at jeg kan miste barnet på grunn av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

En del kvinnor har några blödningar i graviditeten utan att det behöver att var något farligt. Blödningar i tidig graviditet, för dock alltid misstankarna till en spontanabort. Du har nu kommit över den vanliga "ökade risken för spontanabort vecka", nämligen över 12 v. Varför du nu blöder, kan jag inte svara dig men du skall alltid kontakta doktor när du får en blödning i gravditen. Ring därför för att få en bedömning(vurdering). Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...