Gå til innhold

sår/ blemme


Gjest tutto

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken hatt en blemme /vorte (?) som sitter i hårveksten, ganske langt unna skjedeåpningen. Jeg har også fått noen mindre prikker på innsiden av låret. Den er rund og ganske rød, gjør ikke vondt, klør ikke, og jeg kjenner ikke noe til den egentlig. Det virker ikke som den kommer av tett hårsekk, da jeg har hatt det før, og det kjennes helt annerledes ut.

Hva kan det være? Jeg har ikke noe lignende i skjeden eller andre steder. Jeg kan nevne at jeg nettopp har tatt en soppkur pga kløe, dette forsvant etter kuren (Canesten). Blemmen kom før kuren. Jeg tok kremen på blemmen også men den forsvant ikke (som ventet).

Det virker ikke som den skal sprekke eller som den er veskefylt. Da jeg klemte litt på den med en gang den kom, kom det bittelitt blod ut, ellers har jeg ikke klemt/ gjort noe med den.

Jeg vet ikke om prikkene på låret er det samme, de er mye mindre og litt røde.

Blemmen er ca 2-3 mm, rød og ganske blank. Jeg kjenner som sagt ingenting.

Takker på forhånd for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du har muligens betennelse i hårsekkene, men slikt er alltid vanskelig å avgjøre uten å undersøke deg. Canesten hjelper ikke mot slikt. Fucidin salve kan muligens hjelpe, men da må du ha resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...