Gå til innhold

mens etter fødsel


Gjest sande

Anbefalte innlegg

Hei,

Det er nå 6 uker og to dager siden jeg måtte gjennom det grusomme å føde barnet mitt i uke 20 fordi det ikke var levedyktig.

Jeg har ikke fått mensen igjen, og har heller ingen antydninger til at den skal komme . Nå begynner jeg å bli bekymret. Før gravidteten hadde jeg regelmessige menstruasjoner på 29 dager.

Kan det være noe galt med meg, eller er det vanlig å måtte vente så lenge på at kroppen skal vende tilbake til det normale ?

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det var tråkigt att höra att mistet barnet ditt. Det är säkert en erfarenhet som du hade kunnat var utan. Att du inte har fått mensen tillbaka är inte farligt, men jag förstår att du är otålmodig. Det kan ta en tid inna mensen kommer tillbaka, och detta är olika hos oss kvinnor. Om det finns chans för att du redan kan vara gravid, skall du givetvis ta en graviditetstest. Du behöver inte oroa dig över att mensen skall bli oregelbunden. Den kommer att bli som normalt igen, men det kan ta några månader. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...