gutt30 Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Heiii Har noen anelse om hva det kan være? Hver gang vi har sex, så får jeg vondt på penis. Jeg får ett bittelite "sår/merke" (Knappehull størrelse) akkurat på strengen på forhuden under penisen. Jeg har hatt dette i ca 1 år uten verken å bli bedre eller værre. Jeg merker ikke noe når jeg onanerer, men så fort jeg har samleie både med og uten kondom så får jeg vondt(blir vondt under samleiet). Det er bra etter ca 2 dager og kommer aldri uten at jeg har hatt samleie. Har prøvd å bruke glidemiddel for å være sikker på at det var vått nok. Vet noen hva det kan være? 0 Siter
Gjest slonik Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg har fått et lite rødt sår på penishode etter et samleie, Har ingen andre symptomer bare denne røde flekken som verken svir eller klør. Hva kan dette være. 0 Siter
Gjest jente svak 17 Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 hei d høres ut som om du har fått dg et lite kutt el. nokke lingnende...men d kan også være nokke annet eg ville ha oppsøkt lege....typen hadde d samme...men d som va gale va at han hadde et lite kutt på forhuden....vet ikke helt hva han el. legen gjorde men d va bedre...senere =) du nyter sikkert sex å liker d å du burde ikke ha d vondt så oppsøk lege du!!! =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.