Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiii

Har noen anelse om hva det kan være? Hver gang vi har sex, så får jeg vondt på penis. Jeg får ett bittelite "sår/merke" (Knappehull størrelse) akkurat på strengen på forhuden under penisen. Jeg har hatt dette i ca 1 år uten verken å bli bedre eller værre. Jeg merker ikke noe når jeg onanerer, men så fort jeg har samleie både med og uten kondom så får jeg vondt(blir vondt under samleiet). Det er bra etter ca 2 dager og kommer aldri uten at jeg har hatt samleie. Har prøvd å bruke glidemiddel for å være sikker på at det var vått nok. Vet noen hva det kan være?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har fått et lite rødt sår på penishode etter et samleie, Har ingen andre symptomer bare denne røde flekken som verken svir eller klør. Hva kan dette være.

Gjest jente svak 17
Skrevet

hei d høres ut som om du har fått dg et lite kutt el. nokke lingnende...men d kan også være nokke annet eg ville ha oppsøkt lege....typen hadde d samme...men d som va gale va at han hadde et lite kutt på forhuden....vet ikke helt hva han el. legen gjorde men d va bedre...senere =) du nyter sikkert sex å liker d å du burde ikke ha d vondt så oppsøk lege du!!! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...