Gå til innhold

kloe og utflod


Gjest hvaskalvigjore

Anbefalte innlegg

Gjest hvaskalvigjore

Jeg har i det siste begynt aa faa kloe og utflod etter jeg har hartt sex med typen min. Vi har sex minst to ganger om dagen, kan det vare at det er irritert ? Det rare er at ogsaa typen min min veldig saar og faar veldig veldig smaa kutt paa penishode...hva er dette...vi har aldri hatt slikt problem med andre partnere.

Vi trodde en stund at det var pga vi brukte litt olje naar vi hadde sex, for aa gjore det ekstra lett....MEN....vi sluttet me dette...og det er fortsall slik...hva skal vi gjore. Vi har et saa godt se liv saa vi vil ikke at dette skal odelegge forholdet vaart. Vi er begge ogsaa redd for aa gaa til lege, for vi bor/studerer i et ostblokk land...og systemet her er ikke akkurat av Norsk standar....saa hva skal vi gjore...hva kan dette komme av ???

haaper paa et raskt svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Som jeg har forklart ved de to forrige innlegg er det bestandig vanskelig å avklare slikt uten en undersøkelse. Kløe og utflod kan være sopp, i Norgen kan man kjøpe stikkpiller og krem uten resept. Mannen kan også smøre seg med kremen på penishodet. Men som sagt det beste er å bli undersøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...