elisa-eliza Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg er en kvinne på 33 år som vurderer en bryst forstörrelse. Jeg har en helt outviklet byst og har altid lidit mye av dette, men er såklart enda litt i tvil om jeg törr operere! Leser enbart positiva oplevelser kring operation. Finns det ingen risk at operationen mislykkes? Er det ingen som er mis fornöjd etter operationen og angrer? Jeg har besökt flere forskjellige kirurger men alle vill ha så store proteser inoperert. Jeg tror jag vil ha gelehallon 200ml under brystmuskeln da dette virker sikkert även om det koster en del. Jeg er veldigt tynn. Kan man föle protesen når man tar på brystet? Takksam för svar. Elisa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83223-brystforst%C3%B6rrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k33 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei du. Kirurgen skal anbefale deg størrelse, men til sisst skal du velge selv. Somregel har de masse bilder du kan se på, før/etter. Ta utgangspungt i din egen kropsbygning, resultatet blir gjerne best om du ikke tar for store. Selve operasjonen går som regel uten problemer. Man skal ta det rolig en tid etterpå og beskytte brystene mot støt. Alt dette blir du fortalt på klinikken. Det største problemet som kan oppstå er vel at kroppen ikke godtar implantatet, en vil ta danne hard arrvev og brystene kan i verste fall bli som harde appelsiner. Skjer ikke dette så kan du få så naturlige bryster som går ann. Dvs. myke, lealause osv. Implantatet skal ikke kjennnes. Det heter seg at implantat ikke er så farlig de skal ha det til. Mye "fare" er oppspinn, og det er ikke mye av det som er dokumentert. De beste brystene til dette inngrepet er slakke lommer. Der det har vært noe tidligere som man bare kan fylle opp igjen. Du bør tenke godt gjennom det, se på bilder, måle opp vann i brødposer for å få en viss peiling på størrelse ol. Når/ hvis du bestemmer deg så gå til inngrepet med godt mot. Det er sjelden inngrepet er farlig. Ta godt vare på deg selv etterpå. Arret kommer ann på hvor godt du gror arr. Somregel blir det meget tynne små streker som etterhvert så godt som er usynlige. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83223-brystforst%C3%B6rrelse/#findComment-448215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.