Gå til innhold

Plutselig svimmelhet, hørselsendringer og følelse.

Anbefalte innlegg

Plutselig kan det inntreffe en kombinasjon av lett svimmelhet, hørselsendringer av det jeg hører og tenker. Alt jeg tar på,, inkludert meg selv, føles helt rart. Alt føles helt likt å ta på, veldig lett å ta på.

Første symptomene husker jeg når jeg var 7-10 år. Husker ingen forekomster før nå 2 år siden hvor jeg hadde en. Samt 2 stykk nå nylig. Jeg er 21 år nå.

Hva kan dette skyldes? Noen som har opplevd det samme.

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei!

Jeg er ingen lege, og vil derfor ikke stille diagnose. Men f.eks. epilepsi (som jeg har selv) kan gi anfall i form av endrede sanseinntrykk. Det lureste du gjør er å ta kontakt med lege. Sannsynligvis er ikke dette noe farlig, i og med at du har hatt det så mange år uten forverring. Skulle det vise seg å være epilepsi, finnes det i dag gode medisiner som kan holde anfall i sjakk. Selv har jeg vært anfallsfri i ett og et halvt år nå.

Mvh

Hei!

Jeg er ingen lege, og vil derfor ikke stille diagnose. Men f.eks. epilepsi (som jeg har selv) kan gi anfall i form av endrede sanseinntrykk. Det lureste du gjør er å ta kontakt med lege. Sannsynligvis er ikke dette noe farlig, i og med at du har hatt det så mange år uten forverring. Skulle det vise seg å være epilepsi, finnes det i dag gode medisiner som kan holde anfall i sjakk. Selv har jeg vært anfallsfri i ett og et halvt år nå.

Mvh

Takker for innlegget. Finnes det mild for for epilepsi. For jeg er helt bevist at dette skjer og klarer og oppføre meg. Men er veldig ubehagelig. Skulle det skje når jeg kjører bil så må jeg nok stoppe bilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...