Gjest calestia Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Er så lei av å ikke sove. Jeg er så sliten i hodet, helt forvirra, men samme hva jeg stapper i meg, sover jeg ikke. Om jeg bare kunne sovet litt. ett par timer, før jeg kollapser igjen helt. Tror ikke hjernen min er innstilt på søvn. Risperdalen hjal p litt i begynnelsen, men nå er jeg tilbake til det gamle. Sove normalt et par døgn, så flere dager uten søvn, så kanskje en natts søvn igjen, også søvnløs igjen. Helt til jeg kollapser, og da sovner jeg hvor jeg måtte være, blir bare helt borte og faller omkull. Også blir jeg sengeliggende et par dager, fullstendig utslitt, svimmel, kraftløs. Jeg hater dette. 0 Siter
Gjest kil Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Har du prøvd zypreksa, det hjalp godt på meg. 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 24. november 2002 Skrevet 24. november 2002 Har du prøvd zypreksa, det hjalp godt på meg. skal bytte ut risperdalen til uka, vet ikke helt hva jeg skal begynne på, men mulig zyprexa.. kanskje verdt å forsøke. takk 0 Siter
Paranoia Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 skal bytte ut risperdalen til uka, vet ikke helt hva jeg skal begynne på, men mulig zyprexa.. kanskje verdt å forsøke. takk heisann, vennen! Vil bare gi deg en klem, siden det er så lenge siden sist. Har ikke noe annet vettugt å si deg, så jeg bare håper du får det bedre... Som vanlig. *Stoor klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.