Gå til innhold

Hva trenger jeg ?

Anbefalte innlegg

Går hos psykolog.Hun sier jeg er i en sjokkfase.Etter å ha tatt fram hemmeligheten som voksen kvinne.ja jeg er i sjokk, sjokk over å ha sagt dette, etter å ha anmeldt, sjokk over å ha ødelagt hele familien min, sjokk over å ha blitt overveldet over angst og depresjoner.....

Men jeg vet ikke om timene hos psykologen hjelper, det er de samme ordene hele tiden.At jeg må se framover, at jeg har mitt liv jeg må ta vare på o.s.v Hun vil ikke snakke om HVA som skjedde, men om hva jeg skal gjøre med livet mitt framover....jeg vil ha HENDELSENE UT av kroppen, ikke fortrenge og glemme lenger.

Så her sitter jeg...Kommer meg ikke videre.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83320-hva-trenger-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

becky1365380394

Du trenger en psykolog som er villig til å lytte til deg på dine premisser!! Det er din tid når du er der, og du bør selv få legge føringene for hva samtalene skal inneholde. Du burde bli møtt med et spørsmål om hva som har vært i tankene dine siden sist du var der, og om du har tenkt ut noe spesielt du ønsker å prate om.

Er du sikker på at den psykologen du har nå er den rette for deg. Det er desverre sånn at ikke alle psykologer er like bra til å takle enkelte emner, som hemmeligheter. Si til henne hvordan du føler det, at det virker som om hun ikke vil prate om de tingene, og at det er det du har behov for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83320-hva-trenger-jeg/#findComment-448307
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...