stratus Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Dette brevet er eit nødrop i håp om å få eit svar på kva som plagar livet av meg. Det er vel 10 år sidan eg fjerna alt amalgam i tennene og bytta til plast og porselen-fyllingar, likevel har eg store plager. Alltid like ille etter få timar nattesøvn. Eg vaknar av ein slags brennande følelse i munnhula, det smakar også vondt. I tillegg verkar dette både på svelg, auge og nese, men aller mest i munnen. Det hjelper lite å spytte og sjylle. Eg må stå opp og bruke saltvatn og få meg noko å ete, då er eg nokonlunde normal til neste natt. Svaret eg fekk på Ø.N.H. var at eldre ofte har dårlege slimhinner. Eg er allergitesta, men eit stoff i tannfyllingane kunne dei ikkje teste, nemleg Strontium fluoride Eg sit att med eit ubesvart spørsmål. Kva kan eg gjere? Kvar kan eg ev. bi testa for Strontium fluoride? Er veldig takknemleg for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83330-plastfyllinger-stontium/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Immunologi Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kjære stratus Jeg forstår godt at du forbinder plagene dine med en eller annen form for allergi eller overfølsomhet. Nå er det imidlertid slik at slett ikke alle plager som de du beskriver kan forklares ut fra en overfølsomhet mot tannfyllingsmaterialer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med en hudlege er det der du bør få hjelp. Slimhinnene er også en slags hud og hudsykdommer forekommer også på slimhinnene. Hvis noen skulle kunne teste for overfølsomhet mot kontakt med tannfyllingsmateriale så er det hudlegene som sitter med den typen ekspertise. Snakk med fastlegen din om henvisning til en poliklinikk for hudsykdommer eller en praktiserende hudlege - litt avhengig av hvor du bor i landet. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83330-plastfyllinger-stontium/#findComment-448746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.