Gjest Windsong Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Nå har jeg klart meg nesten i en uke, og det er bra til meg å være! Sliter fortsatt med humøret, og blir fort grinete. Savner den følelsen jeg fikk i kroppe når jeg tok en røyk i godt selskap, og (ikke minst) røyken etter et tungt møltid. Menmen. Den nytelsen er ikke verdt prisen, tenker jeg. Holdt noen med selskap på røykeplassen før i dag, og det slo meg hvor ekkelt det luktet der! At jeg har dratt den elendigheten inn i kroppen i fem år er en ekkel tanke. Gruer meg til helga, for da skal jeg på et kurs sammen med mange som røyker. Det blir et lite K-punkt. Men jeg får ta med meg en liten cigarillo eller noe sånt og helst la være å bruke den selvsagt. Men det er bedre enn å bomme sigaretter av andre, for da begyhnner jeg garantert på fulltid igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83338-nesten-en-uke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fartil4 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Stå på. Det verste er gjort. Cigarillo på fest til helgen, er en sikker sprekk! Tenk etter hva du ønsker å oppnå med den. Don't. God røykfri fornøyelse! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83338-nesten-en-uke/#findComment-450638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har et bittelite tips som har fungert for meg! Og det er å drikke et STORT glass vann når du er røyksugen, og et enda større glass vann når du er sjokoladesugen. Nå er det nesten sånn at jeg har erstatta røyken med vann, og får en lignende følelse av et kjempeglass med kaldt vann som jeg fikk av røyken før. Nå har jeg vært røykfri i 3 mnd, og det har gått utrolig bra. Jeg har ikke lagt på meg, ikke spist noe særlig mer, ikke kjefta huden full på de stakkarne som befinner seg rundt meg... Men, det har vært jævli vanskelig til tider også! Jeg trodde at det verste skulle gå over fortere enn det gjorde (nå skal jeg prøve å ikke demotivere deg her da...), men alt i alt var det ikke SÅ ille som jeg hadde trodd. Ikkesant, alle går og snakker om hvor sinnsykt vanskelig det er og sånn. Jeg har ikke røyka i 40 år da, bare 7, men følte meg avhengig nok allikevel. Men så fort jeg hadde bestemt meg og funnet mange nok motivasjonsfaktorer, gikk det helt greit. Jeg skal ikke love at jeg aldri kommer til å begynne å røyke igjen, men et par år skal jeg iallfall klare. Får tilogmed mer motivasjon etter hvert som det går lengre tid. I dag tenker jeg svært sjelden på røyk, det blir som oftest når jeg er ute på byen. Har tatt noen røyk ute, men det smaker jo helt sinnsykt jævli!!! Hm. jeg skulle egentlig bare skrive at det hjelper med vann, men blir så engasjert at det blir "litt" lenger enn det... hehe... Lykke til videre!!! Det går bra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83338-nesten-en-uke/#findComment-451500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Windsong Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Stå på. Det verste er gjort. Cigarillo på fest til helgen, er en sikker sprekk! Tenk etter hva du ønsker å oppnå med den. Don't. God røykfri fornøyelse! Det går fortsatt bra. Er ikke søtsugen mer, men jet tror ikke jeg er noe hyggelig selskap. Nå kommer alle de psykiske reaksjonene ... Jeg er sur og grinete, og nervøs. Men heller det enn lungekreft og røykebein. Det går vel over, og jeg har ikke lyst på røyk. Nå synes jeg det lukter så ekkelt at jeg ikke føler for det mer. Jeg har også en del venner som backer meg opp. Nå står denne helga for tur da, og det blir et K-punkt. Terskelen for en sprekk blir drastisk lavere når man er sammen med mange andre som røyker. Men jeg skal heldigvis ikke drikkt (alkohol), og det er jo en fordel. Skal forsøke å drikke mye vann i stedet, det er jo til og med sunt. Eneste ulempe er jo at man "må" ganske fort ;-) Fortsatt lykke til til dere andre. Dere klarer det!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83338-nesten-en-uke/#findComment-453377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.