Gå til innhold

massasjeoljer og graviditet


teletubbis

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer prøver å bli gravid (ikke så alvorlig at jeg måler temp. o.l.)men vi tar det som det kommer.Min samboer pleier som regel å massere meg med F.eks.Goodebodies Aromatherapy Massage oil, som "forplay", oljen blir jo til slutt ført inn i kjeden sammen med penis( han pleier å ha olje på penis også)

Kan denne oljen "hemme" sædcellene på noen måte?

Jeg har ikke gått på P-pillen siden sept.99

Bruker en del vitaminer som sink og magnesium, går også til fotsoneterapaut Hovedsakelig for ryggen, men jobber også med " fruktbarheten"

Hilsen undrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg blir deg svar skyldig, bla fordi jeg ikke vet hva oljen inneholder. Uansett, så er det rart at dere ikke har oppnådd graviditet etter over ett år uten prevensjon. Da vil man regne dere som 'infertile' (se forrige svar) og tilby utredning. Det er ikke meningen at man skal behøve å gjøre noe spesielt for å få til graviditet (som diverse målinger). Inntil dere bestemmer om dere ønsker utredning, kan dere jo avstå fra oljen og se om det hjelper. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...