Gå til innhold

Tørr penis!


Gjest Humbug

Anbefalte innlegg

Hei.

Som dere sikkert kan gjette har jeg et problem.

Når jeg og kjæresten min har sex, går det helt fint, for det kommer ut en del blank veske fra penis, og "blander" seg med hennes vesker, og det blir glatt og godt. Men til vanlig, etter å ha dusjet, (bruker intimhygienesåpe), så blir den tørr med en gang. Og det er da ganske irriterende om kjæresten min tar tak i den og skal dra forhuden tilbake, så er den så tørr at den nesten sitter fast. Det gjør ikke vondt, men det er ubehagelig å bli onanert med tørr hud.

Finnes det noe reseptfritt som hjelper meg med dette? Jeg vil helst ikke gå til lege.

mvh.

Humbug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da!! får jo "innovertiss" av å høre om dette.Tørt er vondt! Hva om hun eller du tar litt spytt på tuppen av tissemannen, da blir det glatt og godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da!! får jo "innovertiss" av å høre om dette.Tørt er vondt! Hva om hun eller du tar litt spytt på tuppen av tissemannen, da blir det glatt og godt..

Hjelper ikke. Går bort igjen... Finnes det ikke noe salve, kremer, etellerannet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da!! får jo "innovertiss" av å høre om dette.Tørt er vondt! Hva om hun eller du tar litt spytt på tuppen av tissemannen, da blir det glatt og godt..

Reagerer litt på at du bruker begrepet "tissemannen", det høres så klinisk ut!

Hva er galt med lem, glans, pikk, penishodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt baby oil, for eks. Johnssons. Den er behagelig.

Det hjelper jo der og da, men er det ikke noe som kan få tilbake fuktigheten på penishodet permanent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...