Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har vært borti det å plutselig få uønsket hårvekst i ansiktet og på halsen.

Jeg er 31 år. Har gjennomgått IVF behandling for ufrivillig barnløshet. Etter at vi fikk den positive overraskelsen om at vi var blitt gravide - kom det en nedtur - hår i ansiktet var ikke noe jeg hadde regnet med. Det er enten hormonene fra IVF behanlingen eller graviditeten som har gjort utslaget.

Jeg syns det er ekkelt å ha det problemet - det er jo ofte mennesker med diagnosen PCOS som er plaget med uønsket hårvekst - men den diagnosen har ikke jeg.

I tillegg kan jeg nevne at det er lyse hår. Har vokset bort håret2 ganger til nå - men det stopper jo ikke å vokse for det. Er det noen som vet om en plass som utfører hårfjerning på annen måte for oss med lyse hår. De fleste sier at det ikke er no å gjøre annet enn å vokse på lyse hår.

Kjekt om noen kan svare meg - jeg syns det er utrolig vemmelig og blir bare mer og mer deppet - føler alle ser disse hårene. (noe de sikkert gjør)

Er veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83391-u%C3%B8nsket-h%C3%A5rvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...