skau Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Er det noen her inne som har vært borti det å plutselig få uønsket hårvekst i ansiktet og på halsen. Jeg er 31 år. Har gjennomgått IVF behandling for ufrivillig barnløshet. Etter at vi fikk den positive overraskelsen om at vi var blitt gravide - kom det en nedtur - hår i ansiktet var ikke noe jeg hadde regnet med. Det er enten hormonene fra IVF behanlingen eller graviditeten som har gjort utslaget. Jeg syns det er ekkelt å ha det problemet - det er jo ofte mennesker med diagnosen PCOS som er plaget med uønsket hårvekst - men den diagnosen har ikke jeg. I tillegg kan jeg nevne at det er lyse hår. Har vokset bort håret2 ganger til nå - men det stopper jo ikke å vokse for det. Er det noen som vet om en plass som utfører hårfjerning på annen måte for oss med lyse hår. De fleste sier at det ikke er no å gjøre annet enn å vokse på lyse hår. Kjekt om noen kan svare meg - jeg syns det er utrolig vemmelig og blir bare mer og mer deppet - føler alle ser disse hårene. (noe de sikkert gjør) Er veldig takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83391-u%C3%B8nsket-h%C3%A5rvekst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.