Gjest Lavida Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei. Har begynt på Aurorix i dag og denne skal visst taes etter måltidene. Hvor mye må et måltid være? Klarer ikke å få i meg særlig mat før utpå formiddagen og tenkte jeg skulle ta tablettene ca. 07.00 og 19.00 Holder det med et glass sjokolademelk eller noe slikt jeg kanskje klarer å få dyttet ned? Hva er "farlig" med lite eller ingen måltid føre? Tusen takk for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Det trenger ikke være noe måltid i det hele tatt. Man skal du spise i forbindelse med tablettinntak, skal maten komme først og medisinen etterpå. 0 Siter
Gjest Lavida Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Det trenger ikke være noe måltid i det hele tatt. Man skal du spise i forbindelse med tablettinntak, skal maten komme først og medisinen etterpå. Tusen takk for svar. Dette gjorde det unektelig litt enklere for meg ja.. Fin dag til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.