Gå til innhold

Anngående homofili

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en teori i forhold til hvorfor så mange flere står fram som homofile i disse dager, enn hva de gjorde tidligere.

Det er nok ikke så enkelt som at samfunnet i løpet av de siste årene har blitt mer åpne for homofile, selv om det også er tilfelle.

Nei, min teori kom jeg fram til etter at jeg nok en gang forvillet meg inn på kjerringforumet, og så forslagene til guttenavn.

Det var ingen normale navn der. I hvertfall var det veldig få. 90 % av navnene kunne like gjerne vært navn på noen av Tolkiens karakterer, og når ungene må vokse opp med sånne navn, er det da merkelig at mange får sexuelle avvik? Nei, det er det selvsagt ikke.

Det var til og med enkelte der som ville kle ungene sine i trikå og lære dem å spille chello!?!?!?!

Det var ingen, jeg gjentar INGEN som f.eks. kom opp med navn som Clint, eller lignende navn som overhodet ikke kan forbindes med homofili.

Nei, med sånne kjerringemner som de der inne er de ikke rart at det kommer til å være mange single damer i framtiden. De blir single fordi de gjør den kommende generasjon homofile ved å kalle dem opp etter Ringenes Herre figurer, Star Wars figurer, samtidig som de lærer unga sine å synge i kor.

Jeg er veldig enig med musikeren i forhold til dette. Dere gjør unga deres homofile.

Se på disse navnene: Er det rart de er homofile? Jan Werner, Per Kristian, Arve og Rimi. Kaller man unga sine med slike fornavn så er det ikke rart man blir homse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83448-anng%C3%A5ende-homofili/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• dewey

10

• Ulv I Faarikaal

7

• Line

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg lurer innmari på hva du heter!

Dessuten er det vel bedre å "navne" ungene til homofile enn kriminelle - som de sikkert blir om vi kaller dem Clint, Kevin, Ronny etc?

Hm, mine gutter har forresten litt homsete navn kanskje ja. Mulig de har det:-)

Jeg har et veldig normalt navn, og det er veldig lite homofilt.

Tja... Clint er da overhodet ikke kriminelt. Snarere tvert i mot.

Ronny... tja... bortsett fra at han kliner til med en fyllearrest i ny og ne, så er han vel ikke videre kriminell.

Kevin er homofilt. Aner ikke hvorfor du nevnte dette navnet i denne settingen.

Jeg har et veldig normalt navn, og det er veldig lite homofilt.

Tja... Clint er da overhodet ikke kriminelt. Snarere tvert i mot.

Ronny... tja... bortsett fra at han kliner til med en fyllearrest i ny og ne, så er han vel ikke videre kriminell.

Kevin er homofilt. Aner ikke hvorfor du nevnte dette navnet i denne settingen.

Kevin er nevnt fordi det er i samme klasse som Clint og dessuten Steve (uttalt som det skrives): Engelskklingende navn som uttales på norsk og er noe så inni hælvete harry.

Forøvrig er jeg helt enig i at det var litt fjernt av herr og fru Hagen å kalle ungen sin for Rimi, men gjort er gjort.

Ulv I Faarikaal

Dessuten er det vel bedre å "navne" ungene til homofile enn kriminelle - som de sikkert blir om vi kaller dem Clint, Kevin, Ronny etc?

Egentlig heter han Rambo, men Abdul blant venner.

Annonse

Kevin er nevnt fordi det er i samme klasse som Clint og dessuten Steve (uttalt som det skrives): Engelskklingende navn som uttales på norsk og er noe så inni hælvete harry.

Forøvrig er jeg helt enig i at det var litt fjernt av herr og fru Hagen å kalle ungen sin for Rimi, men gjort er gjort.

Hei,

Husk at datteren til Frank Zappa heter "Moonbase One"! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg prøver å få ungen til å bli lesbisk. Har du noen navn å anbefale?

Nei, egentlig ikke.

Jeg tror ikke jenter i like stor grad blir avvikere som følge av navn.

F.eks. har veldig mange lesbiske helt vanlige navn.

Og det er vel heller ikke så mange rare jentenavn å velge mellom...

SierDuDet heter Sofie.

Nei, egentlig ikke.

Jeg tror ikke jenter i like stor grad blir avvikere som følge av navn.

F.eks. har veldig mange lesbiske helt vanlige navn.

Og det er vel heller ikke så mange rare jentenavn å velge mellom...

Du er ikke mye hjelpsom.

Jeg trodde du hadde litt peil på dette.

Er du helt sikker på at Edit ikke er et bra lesbe-navn?

Nei, nå må du gi deg. Du kan da ikke sette folk med navnene Kevin og Steve i samme klasse som en Clint?

Ærlig talt.

Ellers er jeg veldig enig med deg i at ekteparet Hagen var litt raske på avtrekkeren når de valgte å kalle ungen sin for Rimi.

Annonse

Du er ikke mye hjelpsom.

Jeg trodde du hadde litt peil på dette.

Er du helt sikker på at Edit ikke er et bra lesbe-navn?

Ja, Edit er mer sånn bestemor navn som er dømt til sex under dyna i et mørkt rum. Ergo er Edit en lite spennende sexualpartner.

Tanya, derimot. Det er et navn som utstråler sexuell trygghet.

De fleste lesbene jeg kjenner har ganske normale navn.

Hei,

Husk at datteren til Frank Zappa heter "Moonbase One"! :-)

Med vennlig hilsen

Og at Prince ikke har noe navn, men heter ettellerannet tegn.

Og han er homse.

I rest my case.

Hva heter forresten ungene til Michael Jackson? De har nok ikke vært helt heldige, vil jeg gjette...

Ja, Edit er mer sånn bestemor navn som er dømt til sex under dyna i et mørkt rum. Ergo er Edit en lite spennende sexualpartner.

Tanya, derimot. Det er et navn som utstråler sexuell trygghet.

De fleste lesbene jeg kjenner har ganske normale navn.

Tanya utstråler jeg-faker-orgasme-og-tar-solarium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...