Gå til innhold

ting er i ferd med å rakne


Gjest tod

Anbefalte innlegg

Det har begynt å skje ting i det siste, nå føler jeg at jeg har holdt meg oppe etter håret og nå rakner alt, alt har ligget skjult og kommer fram. Føler nå at alt er poengløst, klarer ikke å gjøre noe, men har masse å gjøre, eksamener, vit.ass. jobb. Klarer ikke å trekke pusten ordentlig, får ikke nok luft ned i lungene. KOm inn i en merkelig tilstand i går, trodde jeg var veldig syk, hvis jeg la meg ned ville jeg dø, så jeg måttte gå hele tida, gikk ut, men følte at alle lyder og egentlig alt var inne i hodet mitt, stressende, folk kom etter meg bakfra. Oppdaga at jeg gjorde ting etter at jeg hadde gjort det. Kan ikke sove. Hører en slags musikk og folk som snakker på forskjellige språk når jeg legger meg. Ser veldig grafiske bilder av jævlige ting hvis jeg lukker øynene. Må holde meg våken hele tida. Føler at jeg er skyldig i noe, jeg bør straffes, veit ikke hvorfor. Skjønner jo at dette ikke er normalt. Men hva skal jeg gjøre. Det meste er poengløst. Ingen hensikt i å gå til legen. Kan ikke gå ut. Harv slutta å ta telefonen. Prøver å tenke rasjonelt, men det er vanskelig. Ser hele tida bilder av at folk spikrer meg opp på veggen og skjærer meg opp eller skyter meg. Patetisk og tåpelig. Begynner å bli lei. ANer ikke hvor dette kommer fra. Er ikke engang interessant. Har interesseproblemer med denne typen verdensimplementasjoner. Jeg er en løgner og en jævel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tod.

Ta med din byrde og søk hjelp.

Ikke la galskapen få ta fra deg år som kan gi deg så mye godt og lyse tider.

Du ser det ikke nå men det er lys i den andre enden.....noen ganger må vi bare slite et lengre stykke før vi ser det.

Unn deg selv en sjanse, tod, få hjelp til å takle dette.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -redselen

Du sier du er en løgner og jævel?

Kan hende samvittiheten din prøver å fortelle deg noe...?

Jeg vet ikke.. Men er enig med k33, du burde få lettet hjerte ditt hos en lege.Kanskje h*n har gode råd til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tod.

Ta med din byrde og søk hjelp.

Ikke la galskapen få ta fra deg år som kan gi deg så mye godt og lyse tider.

Du ser det ikke nå men det er lys i den andre enden.....noen ganger må vi bare slite et lengre stykke før vi ser det.

Unn deg selv en sjanse, tod, få hjelp til å takle dette.

Lykke til.

Håper virkelig du får ut den "berømte" og søker hjelp. Du trenger det!

Ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..trodde du var i behandling?

Uansett høres det ut som et skikkelig tilfelle av stress, og dessuten depresjon med tilhørende følelser av maktesløshet, håpløshet og skyldfølelser.

Du er åpenbart sårbar for stress, og bør snarest roe ned livet ditt til et levelig nivå. Er du som meg, vil du ellers i verste fall kunne trigge psykoser, og det er ikke gøy! Ro ned - søk hjelp - snakk med noen - få en sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig du får ut den "berømte" og søker hjelp. Du trenger det!

Ønsker deg alt godt!

Takk for svar. Jeg får se det litt an, er litt bedre nå. Jeg bruker å ha slike perioder av og til, det har skjedd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..trodde du var i behandling?

Uansett høres det ut som et skikkelig tilfelle av stress, og dessuten depresjon med tilhørende følelser av maktesløshet, håpløshet og skyldfølelser.

Du er åpenbart sårbar for stress, og bør snarest roe ned livet ditt til et levelig nivå. Er du som meg, vil du ellers i verste fall kunne trigge psykoser, og det er ikke gøy! Ro ned - søk hjelp - snakk med noen - få en sykemelding.

Er tre år sida jeg slutta i behandling. Har faktisk klart å jobbe litt i det siste, det hjelper meg å konsentrere meg. Klarer ikke å se poenget med behandling for dette nå. Det er en periode, det har skjedd før. Ting er til å holde ut så lenge jeg kan gjøre noe. Ser at denne skyldfølelsegreia er irrasjonell, har likevel vanskelig for å ikke føle sånn. Føler at jeg er fundamentalt falsk, ulik alle andre. Føler at mye ligger og ulmer under. Forsøker å unngå det, ser for meg et gedigent kaos ved forsøk på behandling, tar rett og slett ikke sjansen på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Ikke for å være slem,men for å prøve å skape litt humor opp i all denne elendigheten: Du burde søke på en rolle i Ally McBeal! Nei da.... Jeg tror jeg ville satt meg ned å funnet en psykolog,stresset litt ned og tenkt på at nå er det jul igjen! Kos deg med familien,men prøv å finn deg noen å prate med! Dette høres absolutt ikke greit ut! Håper du klarer dette...det må du bare! GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...