Gå til innhold

hoven under øynene

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 19år. Den siste tiden har jeg vært plaget med poser under øynene. Det vil si under høyre øye. Er nærmest litt blå. Problemet er att det ser ille ut til tider. Merker att det kommer ekstra fram når jeg er trøtt. Jeg sover normalt, men merker det att det føles ut som at jeg aldri får sove nok. Har ingen kjente allergier. Jeg røyker og den siste tiden har jeg vært plaget med en del slim i hals og nese. kan det ha noe med surstoffmangel å gjøre? Har lenge tenkt til å høre med legen min hva det kan være, men tenkte å høre her først. på forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83501-hoven-under-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...