hershel1365380410 Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Hvordan kan man se forskjell på å ha et epileptisk anfall og et dissosiativt anfall. Noen ganger er det bare helt umulig å vite hva som er hva. Jeg hadde satt pris på å finne ut av det ettersom det er dumt å ta tabletter for en sykdom som man ikke har. Jeg fikk diagnosen epilepsi for en del år tilbake men lurer på om jeg i det hele tatt har det. Anfallene jeg har nå kan kanskje være i forbindelse med de dissosiative lidelsene jeg har. Hvordan kan jeg finne ut av dette? 0 Siter
ulva Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 EEG av hjernen - har du ikke vært igjennom det alt? 0 Siter
hershel1365380410 Skrevet 27. november 2002 Forfatter Skrevet 27. november 2002 EEG av hjernen - har du ikke vært igjennom det alt? Jo klart jeg har det! Men nå, det er nå jeg vil vite om jeg har epilepsi fortsatt. Det er ikke lett å få tatt et EEG når jeg har anfall. Som regel skjer det helt uventet, og helst når jeg er langt vekk fra EEG- labbber! Jeg har til og med vært på Statens Senter for Epilepsi, der fikk jeg ikke nok anfall til å få målt det. Typisk, ikke sant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.