Gå til innhold

lurer veldig på om noe er galt???? hjellp


Gjest 9na

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gravid i Uke 9 nesten 10.

Jeg har ikke fölt meg kvalm og ikke kastet opp. I det hele tatt. Er et normalt å ikke kaste opp i det hele tatt......

Jeg bare lurer på om alt er som det skal.......

Hilsen

1 som er veldig redd for at noe skal gå galt

9na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du kan ta det helt med ro! Jeg var også bare litt kvalm til å begynne med i svangerskapet. Og det var bare hvis jeg la meg på helt tom mage, eller rett etter at jeg hadde spist.

Pris deg lykkelig for at du ikke er blandt dem som ikke klarer å holde på maten! Det er ikke noe galt med deg selv om du ikke er kvalm. Det er bare positivt at du er i god form!

Lykke til videre!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Nej, det inget som är fel med dig. Du är alldeles normal. Det är inte alla kvinnor som mår dåligt under graviditeten. Du är nog en av de "lyckligt lottade". Tyvärr hör man ofta talas om de kvinnor som har det jobbigt i graviditeten, och då tror man att alla har det så. Du kan nu glädja dig över graviditeten, istället för att oroa dig. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som blir kvalme under svangerskapet. Du er bare en av de heldige! Jeg var ikke plaget av kvalme verken i første eller andre svangerskap(er i uke 15).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...