Gå til innhold

hvor lenge lever de???


Gjest everlasting???

Anbefalte innlegg

Gjest everlasting???

Hvor lenge lever disse sædcellene? Jeg har hørt at de lever i et par dager inni jenta, men hva om jeg får noe på fingrene? Hvor lenge lever de da? I friluft altså? Hvor lenge lever de hvis jeg tørker av hendene med papir ( hvis jeg har noe igjen på hendene da) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke farlig om du får noe på fingrene. Bare vask deg med såpe etterpå, så går det så bra så. Ingen grunn til bekymring. Sædsellene kan leve opp til 5 døgn inne i jenta.

Tror neppe de gjør det utenfor, for der er det jo verken varmt eller fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det sædceller tåler dårligst er inntørking. Da dør de raskt. Nøyakti t hvor lenge de kan leve i kvinnens kjønnsorganer er litt usikkert, men anslagsvis ca. tre døgn er det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...