Gjest Windsong Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Var hos kiropraktoren (som dessverre ikke er veldig flink til å kommunisere) i går. Han fant da noe "rusk" i hofteleddene på meg, manipulerte det ene. Jeg forstod det som at dette betyr at hofteleddene er litt for bevegelige, men jeg følte ikke jeg fikk noe godt svar på om dette var noe som kunne være problemfremmende eller ei. "Kanskje" var svaret jeg fikk. Han skal ta opp saken med fysioterapeuten min, som igjen skal kontakte meg. (Litt av et system!). Men det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med mobile hofteledd, og vet hva det kan innebære. Jeg føler meg ikke bedre etter at kiropraktoren "tuklet" med saken, snarer tvert om! I dag har jeg hatt svært plagsomme smerter fra hoften og nedover i beinet. Så nå lurer jeg på om det jeg gjør er lurt? Det at noe ikke stemmer med hofteleddene kan kanskje forklare hvorfor jeg hele tiden har hatt vondt i beina. I starten trodde jeg det også skrev seg fra ryggen, som jeg også har problemer med. *forvirret* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83564-mobile-hofteledd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.