Gå til innhold

FU: Hvor møtte dere partneren deres?

Anbefalte innlegg

Jeg møtte kjæresten på T-bana. Hadde akkurat kjøpt en bok om kropps-språk, der et sjekke-blikk ble beskrevet. Jeg tenkte jeg ville forsøke det, og testa det ut på den ukjente mannen som satt rett i mot. Og så funka det gitt!

Han begynte å prate, "glemte" å gå av på sin holdeplass, og vi ble et par. Han fortalte at det var første gang han hadde snakke til noen ukjente på trikken, og jeg har aldri fått meg til å avsløre at jeg bare ville teste ut det som stod i boka ;-)

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

67

• lurulf

9

• Ulv I Faarikaal

8

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

På nettet?? DOL?

Jøssenavn. Blind date eller på et treff? :-)

Det var på en måte veldig lite planlagt at det skulle ende sånn, da.. hehe. (ikke at jeg klager *glis* ;)

Det var ingen romantiske ting i bildet før vi møttes sånn på ordentlig liksom. Jeg var jo til og med forlovet og samboer fra før.

Vi skulle bare møtes fordi vi var i samme by og hadde "kjent" hverandre herfra lenge - sånn som mange andre gjør.

Men da vi møttes, så bare... *pang*, liksom :o) Det var ikke i verken mine eller hans planer, men... sånn kan det gå!

Moralen er altså:

Vær forsiktig med å møte DOL'ere!! ;)

Møtte han i demonstrasjonstog, hvor ellers? Han var en kranglete faen, det tok sikkert femten år før vi slutta med det (å krangle). Jeg er forsåvidt en kranglete faen sjøl. Men på nettet er det nok verre å finne folk. Jeg skjønner ikke hvorfor man gjør det? Tøkke gå ut, eller? Venninne jeg har klager over at hun aldri møter noen. Hun er aldri noe sted, heller: vil ikke bli med i den bittelilleste bridgeklubb eller den verste rockejoint, liker seg best hjemme. Det gjør jeg og, det. Men, det er klart, jeg har jo han der kranglete typen, her da. Akkurat nå tror jeg han leser jobb og holder kjeft (han har kjøpt grappa, enda vi skulle ikke drikke i uka...da tar sikkert jeg et glass også, faen).

Demonstrasjonstog?! Hvis du var for og han mot -er det rart dere krangler? *s*

Drikk et glass til du:)

Jeg møtte kjæresten på T-bana. Hadde akkurat kjøpt en bok om kropps-språk, der et sjekke-blikk ble beskrevet. Jeg tenkte jeg ville forsøke det, og testa det ut på den ukjente mannen som satt rett i mot. Og så funka det gitt!

Han begynte å prate, "glemte" å gå av på sin holdeplass, og vi ble et par. Han fortalte at det var første gang han hadde snakke til noen ukjente på trikken, og jeg har aldri fått meg til å avsløre at jeg bare ville teste ut det som stod i boka ;-)

Utrolig! Som tatt ut av bladet Romantikk ;-)

Utrolig! Som tatt ut av bladet Romantikk ;-)

Tja, nå har jeg ikke lest Romantikk på over 20 år, men det var vel egentlig ikke så romantisk start siden jeg bare ville teste?

Men resultatet var mer enn heldig :-)

Har du lyst til å lære sjekke-blikket, eller?

Annonse

treg? tja vil vel helle mot blod jeg da...

er ikke så rart dere har det bra etter 5 år så lenge dere bor på hver deres plass...

alt blir litt "værre" når man bor sammen...

Åh...nåja, jeg vil ikke si det. Vi sliter litt med å bo så langt unna hverandre...

Vi har det toppers i sommerferien og slikt når vi kan være sammen i mange uker i strekk :o)

Når man er så "etablerte" (psykisk) er det frustrerende å ikke kunne dele hverdagen.

Jeg vet at vi har enda flere år med avstand foran oss, og det tærer...

"Jeg er som et kinderegg, brun utenpå, men blond inni" ;-)

Det var på en måte veldig lite planlagt at det skulle ende sånn, da.. hehe. (ikke at jeg klager *glis* ;)

Det var ingen romantiske ting i bildet før vi møttes sånn på ordentlig liksom. Jeg var jo til og med forlovet og samboer fra før.

Vi skulle bare møtes fordi vi var i samme by og hadde "kjent" hverandre herfra lenge - sånn som mange andre gjør.

Men da vi møttes, så bare... *pang*, liksom :o) Det var ikke i verken mine eller hans planer, men... sånn kan det gå!

Moralen er altså:

Vær forsiktig med å møte DOL'ere!! ;)

Det skjer når man minst venter det ja -og det er kanskje like greit:)

Det var koselig å høre en *pang*-historie da:)

Gjest ikke undertegnet

Det skjer når man minst venter det ja -og det er kanskje like greit:)

Det var koselig å høre en *pang*-historie da:)

partneren min nå etter 8 år var treneren min. jeg møtte ham da jeg var 16år og han trente meg i ca 2år før vi ble sammmen.DEt var veldig romantisk i perioden vi "jaktet" på hverandre

Åh...nåja, jeg vil ikke si det. Vi sliter litt med å bo så langt unna hverandre...

Vi har det toppers i sommerferien og slikt når vi kan være sammen i mange uker i strekk :o)

Når man er så "etablerte" (psykisk) er det frustrerende å ikke kunne dele hverdagen.

Jeg vet at vi har enda flere år med avstand foran oss, og det tærer...

"Jeg er som et kinderegg, brun utenpå, men blond inni" ;-)

*lol*

Tja, nå har jeg ikke lest Romantikk på over 20 år, men det var vel egentlig ikke så romantisk start siden jeg bare ville teste?

Men resultatet var mer enn heldig :-)

Har du lyst til å lære sjekke-blikket, eller?

Jeg trodde ærlig talt du køddet:)

Du verden, snakk om å overføre teori til praksis;)

Ja, du får tegne og forklare blikket du. *ler*

Annonse

På nettet. Jeg studerte i England, som eneste nordmann på universitetet, og i ren desperasjon begynte jeg å skrive innlegg på DOL og chattet litt (ikke på DOL). Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle finne en kjæreste slik, jeg ville bare "snakke" norsk med noen. Vi begynte å sende mail til hverandre, og helt tilfeldig skulle jeg til Oslo en påske (jeg er egentlig fra Nord-Norge og han er fra Vestlandet) og han skulle dit på jobbintervju så vi bestemte oss for å treffes.

Siden det holdt vi kontakten, han fikk jobben og flyttet til Oslo og da jeg var ferdig med studiene i England flyttet jeg inn med ham og nå har vi vært sammen i 3 1/2 år. Det høres helt sprøtt ut, jeg som alltid har lurt på hvordan noen kan bli sammen med noen de har truffet på internett, men det går faktisk ann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...