Gå til innhold

FU: Hvor møtte dere partneren deres?

Anbefalte innlegg

Hehe, det skal jeg teste! Og hvis jeg blir avvist skal du få tilbakemelding...:)

Mannfolk har en forenklet utgave av det blikket; ser deg inn i øynene, senker blikket til puppene, videre helt ned..før de langsomt hever blikket opp igjen.. :)

Jeg vil gjerne ha tilbakemelding også om du ikke blir avvist...

Javisst er menn enkle!

Jeg prøvde forresten en annen variant av blikket en gang. En blærete fyr stod og gjorde narr av veninna mi, kom med mindre hyggelige kommentarer om utseendet hennes. Da såg jeg ham dypt inn i øynene, lot blikket gli langsomt ned til tærne hans og opp igjen. Da jeg på nytt møtte blikket hans var han høyrør og forsvant. Tror ikke han var vant til å bli målt (og funnet for lett) av kvinner.

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

67

• lurulf

9

• Ulv I Faarikaal

8

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg flytta til Oslo da jeg var 16 år gammel. Når jeg hadde bodd der i en uke, var jeg på min første kveld i ungdomsklubben. Der traff jeg gubben. Han var 15 år og kjempetøff med grønn/blårutet Catalinajakke, brune seilersko, Levis 501 og selvsagt Hockeysveis :o)

Vi var gode venner i et og et halvt år før vi ble kjærester. I mellomtida var jeg sammen med kompisen til gubben........

Hehe, en skikkelig barsking med andre ord -og du husker enda hva han hadde på seg.*s*

Imponerende å holde sammen fra så ung alder:)

Jeg er en søt og orntlig pike, men da jeg traff denne kjekke & sjarmerende fyren på rockefestival plumpet jeg ut med noen forferdelige, usmakelig sammensatte gloser til tross for min pladaske interesse.

Jeg presenterte meg kjekt, og sa fort og ivrig: "Du har akkurat sånne bukser som jeg har, bare at du har en mye større kølle!"

Da jeg så forbløffelsen i hans brune øyne, ble jeg rød på rekordtid og løp vekk.

Tre dager senere gikk vi hånd i hånd og fniste & kysset. Det driver vi fortsatt med.

PS. Det er en kjent sak at det går med noen bayere når man er på festival. Vil også legge til at jeg går under kategorien "Ung voksen" dvs, er under 35 år.

Det var en suveren sjekkekommentar -ikke rart han bet på! *flirer*

Annonse

Jeg vil gjerne ha tilbakemelding også om du ikke blir avvist...

Javisst er menn enkle!

Jeg prøvde forresten en annen variant av blikket en gang. En blærete fyr stod og gjorde narr av veninna mi, kom med mindre hyggelige kommentarer om utseendet hennes. Da såg jeg ham dypt inn i øynene, lot blikket gli langsomt ned til tærne hans og opp igjen. Da jeg på nytt møtte blikket hans var han høyrør og forsvant. Tror ikke han var vant til å bli målt (og funnet for lett) av kvinner.

Hehe, det er em deal:)

Jeg fikk en gang en elendig sjekkekommentar noe sånt som: "Du har fine pupper". Jeg ble så perpleks over lavmålet at jeg svarte: "Det har du også" (han hadde mange lag bilringer på forskjellige nivåer, så heeelt bak mål var det ikke men..). Det ble ikke oss for å si det sånn:) *s*

Gjest PikeApparatet

I en resepsjon i Playa del Inglés for litt over 16 år siden. Jeg spurte han hva "Jeg vil knulle med deg" hette på spansk.

Ojsann. Også i resepsjonen på kanariøyene i tillegg.

Her lukter høy harryfaktor...

Hohoho.

På studentkro. Plutselig så stod han der. Høy og mørk med glitrende øyne og kritthvite tenner smilte, ja nærmest strålte, han mot meg. Hehe.

Næsj, det høres ut som en klisje!

Egentlig så stod han i en dyp samtale med en nydelig blondine, og der kom du valsende, dro han i slipset og snøvlet noe uklart om mer øøøøl og "hvor har du vært i hele mitt liv"..;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...