Gå til innhold

FU: Hvor møtte dere partneren deres?

Anbefalte innlegg

Aksjeeliminering ? Intern gjeld?

Både balanse- og resultatposter.

Eiendeler, fordringer, gjeld, aksjekapital, annen egenkapital, inntekter og kostnader (internt kjøp og salg og interne renter f.eks.)

Gikk du for dattera altså? :-)

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

67

• lurulf

9

• Ulv I Faarikaal

8

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

Joda, he, he.

Jeg synes "holy riders", "dirty lobsters", "freakbrothers mc", "hemoriders mc" og "s.n.u.t. mc" utmerker seg bra også, jeg...

Det står ikke på kreativiteten ihvertfall!

Håper barna deres ikke har blitt navnepåvirket av denne tiden da..*s*

Ulv I Faarikaal

Både balanse- og resultatposter.

Eiendeler, fordringer, gjeld, aksjekapital, annen egenkapital, inntekter og kostnader (internt kjøp og salg og interne renter f.eks.)

Gikk du for dattera altså? :-)

Regnskapsfolk er ikke som vanlige folk.

Dattera ble det for noen år ja.

:-)

Annonse

Ja, det er mulig det er sant at hvor lenge man har vært sammen ikke har noe å si. Men det tar jo lang tid før man virkelig kjenner personen da..

Ellers har det nok med alder å gjøre. Mye lettere å se nå om det er noe å satse på enn da jeg var 19 ihvertfall. Da tror man alt "går seg til"..:)

Har ikke møtt noen på lenge som jeg synes er noe å satse på og som synes at jeg er noe å satse på. Det skal jo gå begge veier. Det kan jo være meg det er noe galt med?

Men jeg har sluttet å lete. Det kan jo være noen dukker opp :o) Har ikke lyst å sitte på alene hjemme hver eneste kveld resten av livet.

Hei tigern..

Joda, det var en blind date.

Gjett om vi var nervøse da?

Men vi hadde varma opp med timesvis på pc, og etterhvert telefon da.

Såååå, det kan funke

:)

Hehehe, hadde han rød nellik i jakkeslaget eller?

Morsomt:)

Annonse

Hehehe, hadde han rød nellik i jakkeslaget eller?

Morsomt:)

Nope.......han drev og bakte brød !!!!!!

Bestemte oss for at jeg skulle komme hjem til ham, etter at vi ikke klarte å finne ut hvorhen ute vi ville møtes.

Det er nok noe av det mest vågale jeg har gjort når det gjelder å date ja !

Nope.......han drev og bakte brød !!!!!!

Bestemte oss for at jeg skulle komme hjem til ham, etter at vi ikke klarte å finne ut hvorhen ute vi ville møtes.

Det er nok noe av det mest vågale jeg har gjort når det gjelder å date ja !

Han imponerte deg tydeligvis med brødbaksten;)

Modig, ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...