Gå til innhold

liten


Gjest :O((

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med en gutt i mange år, han var den første.

Vi hadde deilig sex.

Har møtt en gutt etter at det ble slutt.Fikk litt bakoversveis, han var ganske liten....

Og kom veldig fort...(5.min)

Er det slik at det er veldig vanlig at menn kommer sååå fort????

Var litt skuffet, men hva kan man si, når gutten sier "sorry at det gikk så fort for meg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men han kan vel forhåpentlig ganske snart få'n opp igjen, og da varer han vel lengre?

Om det hadde vært så...

Det går ikke bare fort for han, han er en del mindre enn det jeg var vant til.

En beskjed til dere mannfolka

"Dere må lære dere å holde ut liiitt lengre"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter er veldig lite, men kanskje ikke så uvanlig, noen vil kanskje si at de hadde vært lykkelige også hvis de hadde holdt ut så lenge.

Forsøk å få han til å trene dette opp, det kan han gjøre med onani, han kan trene på å holde det på kanten så lenge som mulig, tilslutt så kan han ha så full kontroll at han kan holde på en time, hvis ereksjonen holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han slutte å stramme knipemuskelen hele tiden. Trengs ikke mye trening.(hvis han strammer magen/rompa i steden, blir det enda lettere).

Når han har kontrol på dette kan han selv velge hvor lenge han har lyst til å vare.

Dette er mitt beste tips, kanskje jeg burde gi ut en bok om dette:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ganske mange menn, særlig yngre, har det med at det går litt for fort for dem, noen ganger alt for fort. De rekker nesten ikke å komme inn i skjeden før det smeller for dem.

Det er flaut og vanskelig for de fleste å slite med denslags, men det fins hjelp å få, enkle teknikker. De fleste lærer seg dessuten på egen hånd å få kontroll over disse tingene, slik at de blir litt mer utholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært så...

Det går ikke bare fort for han, han er en del mindre enn det jeg var vant til.

En beskjed til dere mannfolka

"Dere må lære dere å holde ut liiitt lengre"!!!

Vi prøver så godt vi kan men noen ganger er dere jo bare så utrolig deilige at det bare ikke går :) Og da trenger vi hjelp for å komme igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kan vel forhåpentlig ganske snart få'n opp igjen, og da varer han vel lengre?

Enig med bbb, det tar for mange altfor lang tid til å få den opp. Etter den tidan er graheta mi liksom borte igjen...

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med bbb, det tar for mange altfor lang tid til å få den opp. Etter den tidan er graheta mi liksom borte igjen...

hehe

Og hva gjør du for å hjelpe han? Mye letter hvis man får hjelp. F.eks. ved oral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver så godt vi kan men noen ganger er dere jo bare så utrolig deilige at det bare ikke går :) Og da trenger vi hjelp for å komme igang igjen.

Selvfølgelig hjelper vi til!!

Både med hånd og munn, med sist nevnte rekker han så vidt å få den opp igjen, før han kommer igjen!!

Alle mannfolka digger jo det eller hva??

Har ihvertfall aldri møtt noen som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hjelper vi til!!

Både med hånd og munn, med sist nevnte rekker han så vidt å få den opp igjen, før han kommer igjen!!

Alle mannfolka digger jo det eller hva??

Har ihvertfall aldri møtt noen som ikke liker det.

Hmmm,,har ikke det problemet.. Kan holde på godt over timen om det er så å gjøre. Godt er det, men ikke så fordømt at jeg spruter i hytt og pine. Har egentlig aldri gjort vært plagët med det heller i yngre dager. Er blitt 25 nå, og da er det ikke orgasmen som er det viktigste lenger, men heller å ha det godt under hele akten og heller ta orgasmen som en slags bonus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm,,har ikke det problemet.. Kan holde på godt over timen om det er så å gjøre. Godt er det, men ikke så fordømt at jeg spruter i hytt og pine. Har egentlig aldri gjort vært plagët med det heller i yngre dager. Er blitt 25 nå, og da er det ikke orgasmen som er det viktigste lenger, men heller å ha det godt under hele akten og heller ta orgasmen som en slags bonus...

That's good for you and your girl!!! By the way,lucky girl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva gjør du for å hjelpe han? Mye letter hvis man får hjelp. F.eks. ved oral.

Nei, mulig mange gir mannen oralsex etter endt sexakt for å få den raskt opp igjen, og det er flott for dem. Jeg, derimot syns det er ufristende å skulle suge en mann full av sæd og kvinnesafter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...