TRISTIAN Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Har en følelse av at jeg holder på å utvikle et slags "avhengighetsforhold" til D.O.L ...? Greit med følelsen av å ikke være alene men... det blir kanskje en usunn form for "selvbehandling" ? Lurer på om jeg rett og slett må kutte ut...eller ihvertfall kutte ned...? 0 Siter
ulva Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 ...og du er ikke alene! Tror vi er mange som er litt DOL-avhengige. Men jeg ser det slik at det faktisk er positivt at jeg er interessert i kontakt - ettersom jeg bare benytter forumet når jeg er ute av stand til å ha en god kontakt med terapeuten min eller noen andre. Så det er et slags siste livstegn... Her får vi i det minste sitte i fred og ro, trygge for all intimitet og annen uhygge, og allikevel utveksle meninger og erfaringer med andre. 0 Siter
tsofia Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Kjenner meg sån igjen i innleggen dine. Jeg er inne på DOL hver dag. Jeg tror det er mange andre ting som er farligere å bli avhengig av enn DOL. 0 Siter
hershel1365380410 Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Gjør det noe da, å ha noe som man er opptatt av? Jeg kan tenke meg mange andre ting som er verre enn å snakke om følelser... Hvis det gir deg noe positivt så hvorfor ikke fortsette. Kanskje noen her kan gi deg en liten glede i en hverdag som ellers kan være vanskelig nok å leve! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.