Gå til innhold

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle meg selv!


ADHD-jenta

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 20 år med diagnosen AD/HD.

Jeg har ikke fått Ritalinbehandling,men venter på svar om det nå fra sakkyndig team.

Kan ennå ikke helt forstå hva som vil skje hvis jeg ikke får hjelp nå heller etter min lange kamp mot systemet i 15 år.

Jeg vet nemlig ikke hvordan jeg skal takle meg selv i det dagelige?

Jeg føler at det blir for mye kaos og jeg har heller ingen jeg føler jeg kan prate med.

Kan du hjelpe meg....vær så snill?

Jeg har jo mann og familie,men nå vil jeg ikke være en byrde på de lenger!

De har nok!

Jeg vil bare føle at jeg får gjort noe positivt i løpet av dagene som kommer mot dagen jeg får svar på Ritalin søknaden min.

Dette kan bli forferdelig slitsomt både for meg selv og mine nærmeste.

Jeg tror de forstår mye av min situasjon,men det er det da med å ta hensyn til hverandre som kan bli et problem når ting hoper seg opp!

Da husker man liksom ikke lenger hvordan de rundt en kan føle seg hvis en selv sier eller gjør noe impulsivt.

Tempramentet mitt...vel jeg er som ei kruttønne!

Jeg får noen raserianfall som kan gå på helsa løs, spesielt på min mann for han slår jo ikke igjen!

Mamma og Papp får noen gloser og jeg begynner å bli hysterisk!

Nå i dag er jeg bare nervøs,kaldsvetter og gråter.

Hjelp,jeg kan ikke leve sånn lenger!

Hva hvis svaret fra sakkyndig team er NEI?

Hvordan skal livet bli da?

Jeg sa en gang til en psykiater at jeg orker ikke våkne hver morgen å vite at i dag er det nok en dag uten hjelp og med problemer som jeg ikke lenger kan takle alene.

Han sa at jeg var Scusidal!

HELLO? AD/HD er riktig diagnose,jeg sa da ikke at jeg ville dø?

Dette blir for mye for meg og mine nære.

Hjelp meg...?

MVH ADHD-jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..håper virkelig du får ritalin eller noe annet som hjelper deg..kan ikke være bra å ha det sånn..føler med deg...skal krysse fingre og tær for at du får ritalin! du får det sikkert også, eller er det jo slemme, om de forventer du skal gå rundt å ha det jævlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei..håper virkelig du får ritalin eller noe annet som hjelper deg..kan ikke være bra å ha det sånn..føler med deg...skal krysse fingre og tær for at du får ritalin! du får det sikkert også, eller er det jo slemme, om de forventer du skal gå rundt å ha det jævlig!!

Hei! Nå har jeg fått svar,jeg får Ritalin 6 januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...