Gå til innhold

Eksamen om åtte timer...

Anbefalte innlegg

Engelsk, 0+5+5 fra videregående. Hva kan jeg forvente meg av oppgaver? Jeg har null peiling, så jeg blir nok sittende oppe og lese resten av natta. Er livredd for å sovne av, for det hadde vært så typisk meg...

Hadde jeg bare hatt et lite clue om hva jeg skal skrive, eller svare på...

Hva trenger jeg å ha med meg? Er alt av ordbøker lov nå, eller er det fortsatt bare engelsk-engelsk som er godkjent?

Æh... jeg gruer meg jeg. Wish me luck...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83627-eksamen-om-%C3%A5tte-timer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg misunner deg ikke. Men det går nok så greit så!

:-)

Vet ikke hva som er tillatt, men engelsk-engelsk er ihvertfall lov. Du kan jo eventuelt ta med de andre og spørre eksamensvaktene når du kommer.

Håper du får sove litt da.

Lykke til:-)

Annonse

For sent å si at du burde gjort det før :-) Men å sove, for SÅ å lese resten funker bedre.

Hadde jeg hatt flere timer på meg, så. Det tar sin tid å stelle tre små, levere ei på skolen, ei i barnehagen, og kjøre den syke guttungen til besteforeldrene - før jeg selv skal kjøre 15 kilometer til byen, finne parkeringsplass, og finne ut hvor eksamenslokalet er...

Stress, kalles det. Jeg er ikke noen ung student lenger... :-(

Huff, jeg misunner deg ikke. Men det går nok så greit så!

:-)

Vet ikke hva som er tillatt, men engelsk-engelsk er ihvertfall lov. Du kan jo eventuelt ta med de andre og spørre eksamensvaktene når du kommer.

Håper du får sove litt da.

Lykke til:-)

Takk... jeg trenger en lykkeønskning eller to ;)

Hadde jeg hatt flere timer på meg, så. Det tar sin tid å stelle tre små, levere ei på skolen, ei i barnehagen, og kjøre den syke guttungen til besteforeldrene - før jeg selv skal kjøre 15 kilometer til byen, finne parkeringsplass, og finne ut hvor eksamenslokalet er...

Stress, kalles det. Jeg er ikke noen ung student lenger... :-(

hoho, det høres helt vanvittig slitsomt ut!

Jeg har krysset fingre og tær i dag, håper det gikk bra :-)

hoho, det høres helt vanvittig slitsomt ut!

Jeg har krysset fingre og tær i dag, håper det gikk bra :-)

Hehe... takk for det. Jeg var faktisk mest nervøs for om jeg skulle rekke fram i tide. Jeg hadde glemt at tunnelen på motorveien er stengt, så det var trafikk uten like over halve veien til byen... Hadde heldigvis god tid, og kom frem fire minutter før det startet.

Vet ikke hvordan det gikk jeg. Skrev nå noe, om ikke annet. Fikk en hel time på å forberede oss med spørsmål som hintet om oppgaven, så jeg håper jeg ikke bomma helt.

Det er visst andre regler nå enn da jeg gikk på skolen. Da var det bare såvidt vi fikk ha med engelsk-engelsk ordbok ;)

Hehe... takk for det. Jeg var faktisk mest nervøs for om jeg skulle rekke fram i tide. Jeg hadde glemt at tunnelen på motorveien er stengt, så det var trafikk uten like over halve veien til byen... Hadde heldigvis god tid, og kom frem fire minutter før det startet.

Vet ikke hvordan det gikk jeg. Skrev nå noe, om ikke annet. Fikk en hel time på å forberede oss med spørsmål som hintet om oppgaven, så jeg håper jeg ikke bomma helt.

Det er visst andre regler nå enn da jeg gikk på skolen. Da var det bare såvidt vi fikk ha med engelsk-engelsk ordbok ;)

Ja, det er bra det, "gamle dager" var skrekkelige greier :-)

Håper det blir bra resultater!

Ja, det er bra det, "gamle dager" var skrekkelige greier :-)

Håper det blir bra resultater!

Det er rart, men jeg har absolutt ingen følelse om hvordan det går. Jeg forventer meg ikke noe stort, for det tok meg over en time før jeg klarte å sette et eneste ord i sammenheng på arket. Totalt jernteppe og vondt i hodet og øynene.

Jeg vet bare at det ikke var noen skrivefeil, og at språket er greit å lese, så da får det bare gå som det går. Håper jeg står, om ikke annet. Orker ikke flere engelskeksamener nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...