Marius19 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har fått ganske mye brennende bensingass i lungene og dette har ført til altfor mye plager. Ingen leger eller healere har kunnet hjelpe meg. Det har av en eller annen grunn ødelagt utseende mitt, gjort ting med huden også videre. Store irritasjoner i nesa. Jeg ser så jævlig ut at jeg kan ikke gå ut. Det er 4-5 måneder siden jeg inhalerte giftgassen, men ingen forbedringer. Vet du\dere om noe som er rensende for lungene? Hva som helst?! Jeg er desperat! Andre hadde tatt livet av seg hvis de hadde blitt seenes ut på denne måten.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83631-liv-eller-d%C3%B8d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei! Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 hei du. Det høres ikke ut som du har det så lett. Når en skade er så alvolig som din,er det vanskelig å bli helt bra igjen.Selvom dette er veldig vanskelig,vil jeg først at du skal begynne å tenke positivt.Prøv å finn små gleder i livet.Når du tenker positivt,er det lettere å bli bedre-eller se NYE måter du kan bli frisk på,som du kanskje ikke har sett før.Du har vært gjennom noen svært tøffe mnd nå.men ønsker du ikke å begynne å leve litt igjen?det er selvfølgelig lenge til alt kan bli som før,hvis det noen gang kan bli det.Finn deg en ny interesse,som kanskje kan glede deg litt,å få deg til å tenke på noe annet for en liten stund.Når jeg leste innlegget ditt,følte jeg veldig at jeg måtte skrive til deg.Selvom du kanskje føler at du er velig aderledes nå,så må du hente fram styrken din!for den vet jeg at alle har inni seg, også du.Du har garantert mange gode egenskaper,som andre ikke har igjen!Det er sikkert vanskelig for deg å tro dette nå,men,det er en mening med alt,også dette.Kanskje du vil se det i ettertid,for du har utrolig mange år igjen å leve idette livet her! Forsett å oppsøk alternative behandlere, jeg kan godt hjelpe deg å komme i kontakt med noen. Jeg jobber veldig mye med å hjelpe mennesker, så jeg vil gjerne at du sender meg en e-mail om hvordan det går, eller hvis du vil ha råd. Gå den veien som du føler at du må gå, for da går du den riktige veien. Den eneste frykten, er frykten for å feile, men stol på deg selv, så gjør du det riktige! Mange gode og varme tanker fra meg. Jeg håper å høre fra deg! [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83631-liv-eller-d%C3%B8d/#findComment-451059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 -Marius19. Dette hørtes temmelig ille ut. Spesielt den mulige lungeskaden bør undersøkes grundig hos en lungelege. Hudproblemene bør vurderes av en hudlege. Alt dette burde ordnes relativt raskt. Forstår godt at du er deprimert, men spesialistene vil nok kunne hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83631-liv-eller-d%C3%B8d/#findComment-453047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.