Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei jente på 24 som har vært plaget av at urinen min lukter merkelig rart i en mnd tid. Har hatt nyrebekkenbetennelse to ganger og urinveisinnfekjsjon desto flere ganger. Men denne gangen er det annerledes. Det svir ikke når jeg tisser, og jeg går heller ikke mer på do enn vanlig. Jeg har heller ikke hatt feber. Urinen lukter ganske søtt, ikke stram lukt som ved u.innfeksjon, men det lukter inntenst.Og den lukter mest om morgenen og avtar utover dagen.Jeg har en datter på 6, og bruker ingen form for prevensjon. Dette er også merkelig at jeg ikke har blitt gravid! Har fast samboer og har hatt det et halvt års tid. Har sjekket meg for kjønnssykdommer og det har jeg ikke.Det er som sagt ikke vondt og det klør ikke, men til gjengjeld veldig plagsomt. Håper at du eller noen kan gi meg en forklaring på hva dette kan være??? Hilsen fortvilet mamma....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83634-rar-urinlukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du drikker for lite? Det kan gi stram urinlukt uten urinveisinfeksjon.

Har du sjekket urinen? Man kan godt ha urinveisinfeksjoner uten å ha symptomer som svie og hurig vannlatning.

Jeg har forresten fått beskjed om å ikke gjøre noe før jeg får feber eller andre ubehagligheter selv om jeg har infeksjon. Jeg merker det nesten ikke i det hele tatt før etter en lang stund. Feber er en god indikasjon fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83634-rar-urinlukt/#findComment-451266
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...