Gå til innhold

Familieøkonomi

Anbefalte innlegg

Gjest olleboll
Skrevet

Hei

Jeg har et spørsmål til dere som er flinke til å følge med på hva dere bruker penger på.

Vi er en familie på 2 Voksne og 2 Barn med ca 71 000 i intekter hver mnd. Vi har ca 50 000 i faste utgifter inkl. alt også bensin til bilene. Altså ca 20 000 til mat og klær og div.

Nå lurer vi på å ta opp et lån for å kjøpe oss en hytte i Sverige. Hva bruker andre familier med 2 barn på mat å klær og div i mnd.? Hva kan vi klare oss med ??

Skrevet

Vi er en familie på seks,har en inntekt tilsammens på ca netto 32000,når faste avg. er betalt har vi ca 5ooo til mat og klær,og det holder lenge for oss.

Skrevet

Vi har utbetalt ca. 30 000 i måneden, og har faste utgifter på ca. 20 000. Det betyr at vi har 10 000 hver måned, med 2 voksne og 1 barn er dette mer enn nok.

Skrevet

Vi har utbetalt ca. 30 000 i måneden, og har faste utgifter på ca. 20 000. Det betyr at vi har 10 000 hver måned, med 2 voksne og 1 barn er dette mer enn nok.

Har ca. 30 000; netto etter at alt det faste er betalt .

Skrevet

Du vet at du ikke kan trekke fra rentene på lån når du kjøper hus i Sverige...

Men med den inntekten dere har, behøver ikke det å by på store problemer tror jeg.

Gjest Novembermom
Skrevet

Etter at alle utgifter er betalt har vi 4600,- igjen til mat og klær hver mnd.

Vi klarer oss såvidt på det. Vi lever fra hånd til munn og det går vel bra antar jeg. Vi er i live alle mann;o)

Gjest stineline
Skrevet

Etter at alle utgifter er betalt har vi 4600,- igjen til mat og klær hver mnd.

Vi klarer oss såvidt på det. Vi lever fra hånd til munn og det går vel bra antar jeg. Vi er i live alle mann;o)

Oj. Ikke mer.Vi har minst 12000 og jeg syns det er lite

Gjest Novembermom
Skrevet

Oj. Ikke mer.Vi har minst 12000 og jeg syns det er lite

Jeg er hjemmeværende. Alt han får inn av inntekter går ut igjen i utgifter.

Så vi lever på det jeg får.

Håper det blir bedre neste år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...