Gå til innhold

Hva skjer under en stor bukplastikkopperasjon?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her inne som kan svare meg på dette?

Jeg har vært så heldig at jeg får dekt et plastisk kirurgisk

inngrep grunnet hengemage og dødhud, samt soppinnfeksjoner under hengehuden. Det var ille etter første svangerskap, og har ikke akkurat blitt bedre etter to svangerskap til.

Men kan noen fortelle hva som skjer fra du kommer inn til sykehuset, til operasjonen er utført.

Er litt engstelig for operasjonen, men ser frem til å få den utført.

Skal ta den på ullevåll sykehus om tre mnd.

På forhånd takk.

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det er viktig at du får informasjon direkte fra den kirurgen som skal operere deg, og jeg foreslår at du insisterer på å få snakke direkte med ham dagen før operasjonen. Hvordan selve operasjopnen utføres avhenger selvsagt av hvilke problemer du har, men hovedelementene er løsning av huden, stramming av muskulaturen, evt. fettsuging og fjerning av hudoverskudd. Som oftest får man et arr nederst på maven og ett rundt navlen. Du må regne med å være ute av arbeid i 2-3 uker.

Gjest ikke undertegnet

Hei Bentemor

Jeg tok en slik opr. januar i år. Jeg har skrevet om det som et svar litt lengre ned på siden. Klikk deg nedover og les. Lykke til. Det er ikke noe å grue seg til, jeg hadde gjort det igjen.

Hilsen Linda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...