HUND1365380426 Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg er ei 25 år gammel jente som av og til har blod i avføringen. Ifm avføringen er det ingen smerter el hard avføring. Jeg trener regelmessig, men magen min er veldig oppblåst - som en ballong, er ellers veldig bra trent. Har hatt dette over lenger tid (ca 5 år).Hva kan dette være - og kan det være en sammenheng ? Takknemlig for hurtig svar 0 Siter
gutt23 Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 hvilken farge har blodet? eller avføringen? Det bestemmer hvor blødningen er. Feks magesår eller sår i tynntarmen vil gi nesten svart avføring. Blødninger fra hemorider eller rektum er friskt og rødt 0 Siter
HUND1365380426 Skrevet 27. november 2002 Forfatter Skrevet 27. november 2002 hvilken farge har blodet? eller avføringen? Det bestemmer hvor blødningen er. Feks magesår eller sår i tynntarmen vil gi nesten svart avføring. Blødninger fra hemorider eller rektum er friskt og rødt Bloder ser relativt friskt ut, da det er lyst og ikke svart. 0 Siter
gutt23 Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Bloder ser relativt friskt ut, da det er lyst og ikke svart. da stammer det fra siste del av fordøyelseskanalen. Det kan være f.eks hemorider. Du bør oppsøke lege for å utelukke evnt. tumorer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.