Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle ha sendt avgårde en mail til deg, men har det så sinnsykt travelt med semesteroppgava for tida. Finner ikke roen til å skrive de helt inspirerte mailene, surrer rundt på nettet, litt her og litt der, mellom slaga. Det skal nok komme mail til deg, men det kan ta bittelitt tid. Øhh, ihvertfall litt. ;-)

Jula har jeg knapt begynt å tenke på, skal være glad hvis jeg klarer å lage meg en gangsti mellom alle papirer, mapper, disketter o.l. som ligger og flyter rundt på golvet, he he.

Er det bra med deg og dine?

*susse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er litt ego som begynner å studere og forlater oss (så godt som) her på DOL.

*ganske snurt*

Ja, det er ikke likt et vanligvis så *host* oppofrende menneske som meg å fly på egotripper i utide. ;-)

Det er reint midlertidig, pønk, 13 desember kan jeg kutte ut alt vemmelig RL og begynne å LEVE igjen. Ja. Og så kommer juleferien, høvdingen og snuppa reiser avgårde til Tyskland og jeg kan rule heimen. Aahhh....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-451735
Del på andre sider

Ja, det er ikke likt et vanligvis så *host* oppofrende menneske som meg å fly på egotripper i utide. ;-)

Det er reint midlertidig, pønk, 13 desember kan jeg kutte ut alt vemmelig RL og begynne å LEVE igjen. Ja. Og så kommer juleferien, høvdingen og snuppa reiser avgårde til Tyskland og jeg kan rule heimen. Aahhh....

Ja, det er noen som kan ordne seg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-451763
Del på andre sider

da ble jeg en smule beroliget ..... :-)

skal tenke på deg fra sofaen her hvor jeg sitter og dol'er mens du sliter med oppgaven *gliz*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-451779
Del på andre sider

Annonse

Det går så fint så. Jeg vet akkurat hva du snakker om, så du skal ikke ha dårlig samvittighet. At du ikke har tid til å skrive mail er bare et godt tegn - det betyr at du er oppslukt med det du holder på med - det er jo bra :)

Her hos oss går det bare fint. Det kjennes godt å ha sagt opp jobben og startet som freelancer igjen. Jeg er hjemme når jentene kommer hjem fra skolen - og når jeg ser fremover så får jeg kribling i magen - det skjer så mange spennende ting :)

I dag skal vi på kino å se Harry Potter - og vi er innstilt på å lyve for å få Jenny inn på den kinoen. Så store deler av dagen i dag vil gå med til å drille Jenny i: "Jeg er 8 år, jeg er 8 år, jeg er 8 år"

"Hvor gammel er du Jenny!

"Jeg er 7 år"

"Nei, det er du ikke"

"Å ups, jeg er 8 år"

:)

Så jeg er en skikkelig dårlig mor for tiden. Hørte på radioen en psykolog som uttalte seg om "dårlige" foreldre som løy for å få barna sine inn på kino - det syntes han ikke no om.

Tulling. Vi bare justerer litt på sannheten - må man så må man. Den filmen der SKAL vi se :)

Julen?

Nei, jeg har ikke begynt å tenke på julen. Jeg fikk dog en akutt julestemning her en kveld da jeg sto og så ut av stuevinduet. Lysene på gangstien lyste opp sneen som hang tungt på trærne og alt var så blått. Virkelig vakkert. Men sånn har jeg det egentlig hvert år. Jeg får en sinnsyk julestemning i starten av desember - så dabber det av og jeg tenker ikke spesielt mye på at det nærmer seg jul annet enn at jeg merker at antall egenproduserte perleting fra jentene øker dramatisk.

Vel, vel. Min 3 kaffekopp er inntatt, jeg tror jeg begynner å våkne.

Dagen kan begynne.

*suss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-452043
Del på andre sider

Det går så fint så. Jeg vet akkurat hva du snakker om, så du skal ikke ha dårlig samvittighet. At du ikke har tid til å skrive mail er bare et godt tegn - det betyr at du er oppslukt med det du holder på med - det er jo bra :)

Her hos oss går det bare fint. Det kjennes godt å ha sagt opp jobben og startet som freelancer igjen. Jeg er hjemme når jentene kommer hjem fra skolen - og når jeg ser fremover så får jeg kribling i magen - det skjer så mange spennende ting :)

I dag skal vi på kino å se Harry Potter - og vi er innstilt på å lyve for å få Jenny inn på den kinoen. Så store deler av dagen i dag vil gå med til å drille Jenny i: "Jeg er 8 år, jeg er 8 år, jeg er 8 år"

"Hvor gammel er du Jenny!

"Jeg er 7 år"

"Nei, det er du ikke"

"Å ups, jeg er 8 år"

:)

Så jeg er en skikkelig dårlig mor for tiden. Hørte på radioen en psykolog som uttalte seg om "dårlige" foreldre som løy for å få barna sine inn på kino - det syntes han ikke no om.

Tulling. Vi bare justerer litt på sannheten - må man så må man. Den filmen der SKAL vi se :)

Julen?

Nei, jeg har ikke begynt å tenke på julen. Jeg fikk dog en akutt julestemning her en kveld da jeg sto og så ut av stuevinduet. Lysene på gangstien lyste opp sneen som hang tungt på trærne og alt var så blått. Virkelig vakkert. Men sånn har jeg det egentlig hvert år. Jeg får en sinnsyk julestemning i starten av desember - så dabber det av og jeg tenker ikke spesielt mye på at det nærmer seg jul annet enn at jeg merker at antall egenproduserte perleting fra jentene øker dramatisk.

Vel, vel. Min 3 kaffekopp er inntatt, jeg tror jeg begynner å våkne.

Dagen kan begynne.

*suss*

Godt å høre at du trives og har det bra.

Nyter helga, skal ikke gjøre en dritt fram til mandag, bortsett fra å lage litt mat, handle og hente fram noe adventstæsj. Bare surre litt rundt på nettet, oppdatere meg litt her på dol og la sløvsinnet råde. *nyte, nyte, nyte*

I går glemte jeg faen meg ut at jeg skulle på fest; Hadde en laaang session med gruppearbeid på formiddagen, så dro jeg og snuppa på kosetur til sentrum, og da vi kom hjem seint på ettermiddagen fikk jeg telefon fra ei venninne om jeg skulle "kjøre i kveld". Forsto ikke bæret av hva hun snakka om, men amnesien slapp taket etter etterhvert da. Så var det fullt pes, rett i dusjen og panisk leiting i skapet, he he.

Joda, jeg kjørte. Har ennå ikke bearbeida fylleangsten fra sist lørdag. ;-)

*susse mer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454384
Del på andre sider

iikkk - nei da har jeg jo knapt nok lagt meg ..... det var jo et ukristelig tidspunkt !!!!!?????

Når skal du til Oslo da?

Oslo? Hmm, ja, det hadde vært no' det.

Seriøst; Skal prøve å få til en tur i vinter. Må bli etter jul, litt for hektisk akkurat nå. Dessuten tror jeg det er lurt, sånn reint økonomisk, å legge turen mellom juleutgiftene og alle de vemmelige mars-regningene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454389
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du trives og har det bra.

Nyter helga, skal ikke gjøre en dritt fram til mandag, bortsett fra å lage litt mat, handle og hente fram noe adventstæsj. Bare surre litt rundt på nettet, oppdatere meg litt her på dol og la sløvsinnet råde. *nyte, nyte, nyte*

I går glemte jeg faen meg ut at jeg skulle på fest; Hadde en laaang session med gruppearbeid på formiddagen, så dro jeg og snuppa på kosetur til sentrum, og da vi kom hjem seint på ettermiddagen fikk jeg telefon fra ei venninne om jeg skulle "kjøre i kveld". Forsto ikke bæret av hva hun snakka om, men amnesien slapp taket etter etterhvert da. Så var det fullt pes, rett i dusjen og panisk leiting i skapet, he he.

Joda, jeg kjørte. Har ennå ikke bearbeida fylleangsten fra sist lørdag. ;-)

*susse mer*

Denne helgen har jeg jobbehelg, så jeg får pent holde meg hjemme. Kjøkkenet er shina, jeg er shina, sambis gjennomfører en maratonsoving (ergo han har ikke stått opp enda) og kaffeduften har spredt seg rundt i hele huset. Deilig.

Men hvor i svarte er adventsstaken retz, si meg det!!!

*stønn*

Harry Potter var forresten veldig spennende og jentene proklamerte at DET var den beste filmen de noensinne hadde sett. Jeg for min del så halvparten av filmen gjennom fingrene - jeg er så pysete når det kommer til sånne BØ filmer at det er ikke sant :)

Forresten - har du fått sett "et vakkert sinn" ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454400
Del på andre sider

Denne helgen har jeg jobbehelg, så jeg får pent holde meg hjemme. Kjøkkenet er shina, jeg er shina, sambis gjennomfører en maratonsoving (ergo han har ikke stått opp enda) og kaffeduften har spredt seg rundt i hele huset. Deilig.

Men hvor i svarte er adventsstaken retz, si meg det!!!

*stønn*

Harry Potter var forresten veldig spennende og jentene proklamerte at DET var den beste filmen de noensinne hadde sett. Jeg for min del så halvparten av filmen gjennom fingrene - jeg er så pysete når det kommer til sånne BØ filmer at det er ikke sant :)

Forresten - har du fått sett "et vakkert sinn" ?

Adventstaken ligger innerst i det mørkeste hjørnet i det dypeste kottet ditt. Like innafor døra ligger eska med alle påskekyllingene, de malte egga, - 3/4 av dem er selvsagt knust - og den hekla, knallgule eggehøna. Så følger alle de 14 eskene med juletreføttene, - du har selvsagt 3-4 stykker fordi du flere år på rad ikke har funnet den gamle, og panisk løpt ut lille julaften for å investere i en ny - nisser, juletrepynt, engler, lysestaker, jesusbarn osv osv. Helt innerst, litt gjemt bak eska med juletrelysa, finner du adventspynten. Ikke? Åh, nå husker du plutselig at du la den i et helt annet kott for å være sikker på at den var lett tilgjengelig til neste år? I kottet hvor alt grillutstyret ligger? Helt innerst?

*knegge*

Jeg har ennå ikke sett Et Vakkert Sinn. Dessverre. Har flere filmer på "vent", og har planlagt et video/dvd rush i jula. Kan du anbefale flere i samme genre? Utdanningsrelatert, vettu. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454417
Del på andre sider

Adventstaken ligger innerst i det mørkeste hjørnet i det dypeste kottet ditt. Like innafor døra ligger eska med alle påskekyllingene, de malte egga, - 3/4 av dem er selvsagt knust - og den hekla, knallgule eggehøna. Så følger alle de 14 eskene med juletreføttene, - du har selvsagt 3-4 stykker fordi du flere år på rad ikke har funnet den gamle, og panisk løpt ut lille julaften for å investere i en ny - nisser, juletrepynt, engler, lysestaker, jesusbarn osv osv. Helt innerst, litt gjemt bak eska med juletrelysa, finner du adventspynten. Ikke? Åh, nå husker du plutselig at du la den i et helt annet kott for å være sikker på at den var lett tilgjengelig til neste år? I kottet hvor alt grillutstyret ligger? Helt innerst?

*knegge*

Jeg har ennå ikke sett Et Vakkert Sinn. Dessverre. Har flere filmer på "vent", og har planlagt et video/dvd rush i jula. Kan du anbefale flere i samme genre? Utdanningsrelatert, vettu. ;-)

Nå har sambis stått opp. Jeg tenker jeg sender han for å finne adventsstaken, jeg *smile ondt* :)

Det sies at han John Nash i Et vakkert sinn, egentlig var en ganske ufordragelig jævel og ikke godt likt blant kollega og "venner" - så muligens er den filmen LITT pynta på. Men samma det - filmen var god - du skal bare ikke bruke den som dokumentasjon :)

Andre filmer å anbefale? Jo, men ikke akkurat i den genren.

- Mullholand Drive

- O brother were art thou?

- Reservoir dogs

- De mistenkte (Kevin Spacey)

- Festen (den danske)

- Nattevakten (dansk)

- Taxi Driver (hvis du ikke har sett den allerede)

- Apocalypse now

- I blanke messingen

- Engang var vi krigere (new zealand)

- Pink Panter strikes again (Peter Sellers)

- Austin Powers (nummer 2)

- Life of Brian (Monty Phyton)

- Ridderne av det runde bord (Monty Pyton)

- Flukten fra hønsegården (kjempemorsom :)

Mange av disse har du sikkert sett, men det var jeg kom på i farten ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454427
Del på andre sider

Nå har sambis stått opp. Jeg tenker jeg sender han for å finne adventsstaken, jeg *smile ondt* :)

Det sies at han John Nash i Et vakkert sinn, egentlig var en ganske ufordragelig jævel og ikke godt likt blant kollega og "venner" - så muligens er den filmen LITT pynta på. Men samma det - filmen var god - du skal bare ikke bruke den som dokumentasjon :)

Andre filmer å anbefale? Jo, men ikke akkurat i den genren.

- Mullholand Drive

- Reservoir dogs

- De mistenkte (Kevin Spacey)

- Festen (den danske)

- Nattevakten (dansk)

- Taxi Driver (hvis du ikke har sett den allerede)

- Apocalypse now

- I blanke messingen

- Engang var vi krigere (new zealand)

- Life of Brian (Monty Phyton)

- Flukten fra hønsegården (kjempemorsom :)

Mange av disse har du sikkert sett, men det var jeg kom på i farten ...

Mullholand Drive

- Reservoir dogs

- De mistenkte (Kevin Spacey) SETT

- Festen (den danske) SETT

- Nattevakten (dansk) SETT

- Taxi Driver (hvis du ikke har sett den allerede) SETT

- Apocalypse now SETT

- I blanke messingen SETT

- Engang var vi krigere (new zealand) USIKKER, hva handla den om?

- Life of Brian (Monty Phyton) SETT

SETT

- Flukten fra hønsegården SETT(kjempemorsom :)

Har også diverse usette dvd-er i hylla; Citizen Kane, 39 Steps, The Birds, Deerhunter, Rosmary's Baby etc. Dvs jeg _har_ sett dem, men det er årevis siden. Dessuten har jeg endelig sikra meg I Never Promised You A Rosegarden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454438
Del på andre sider

Oslo? Hmm, ja, det hadde vært no' det.

Seriøst; Skal prøve å få til en tur i vinter. Må bli etter jul, litt for hektisk akkurat nå. Dessuten tror jeg det er lurt, sånn reint økonomisk, å legge turen mellom juleutgiftene og alle de vemmelige mars-regningene.

Hadde vært morsomt å treffe deg en gang :-))

Kos deg videre i helgen !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83702-zirine/#findComment-454511
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...