Gå til innhold

Voi Voi kvinnfolk alså!!

Anbefalte innlegg

Ikke rart vår herre mente vi skulle være to fra starten av. Så mye rot det blir med dine barn,mine barn..osv...

Tror enkelte damer at barna deres ikke har det bra hoss sine fedre fordi at dem ikke liker dem ???

En mann har da like mye rett til å se sine barn, eller er det ikke egentlig barnas rett til å ha kontakt med begge sine foreldre.

Joda jeg vet at enkelte menn ikke er kompetente ,men det gjelder faktsik damer også...men blir det snakket om?? lite igrunn.

Min samboer har ett barn der exen saborterer.

Han er verdens beste far mot dette barnet og jeg ser hvor flink han er når barnet er hoss oss.

De to (min samboer og exen hans) har ikke noe god dialog og ikke hadde de det bra i forholdet men klarer enkelte kvinnfolk ikke skille mellom forhold til exen og det forholdet som barnet har til sin far?

Er enkelte kvinnfolkhelt skrudd heller?

Jeg er kvinne selv og liker ikke min ex i det hele tatt.

Men jeg har aldri sabortert forholdet dem imellom.

Aldri har jeg fortalt noe stygt om faren.

VÅKN OPP ENKELTE KVINNER.

Det er barnas rett slett ikke deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83709-voi-voi-kvinnfolk-als%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammatiltre

Jeg skulle veldig gjerne hatt et positivt samarbeid med min eks jeg! Jeg har gjort alt som står i min makt for at det forholdet skulle være bra. Selv når han giftet seg på nytt, så har jeg forsøkt å holde en hyggelig og høflig tone. Men hva gjør man da, når han gir faen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...