Gå til innhold

-synker inn mitt eget lille helvette-


Set Abominae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvorfor vil du ikke ha hjelp?

kjenner du ikke intens smerte?

jeg ønsker alltid hjelp til å bli bra og få det godt, foran å dø jeg...

er trist at ikke alle gjør det....

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil du ikke ha hjelp?

kjenner du ikke intens smerte?

jeg ønsker alltid hjelp til å bli bra og få det godt, foran å dø jeg...

er trist at ikke alle gjør det....

:-(

Hjelp til hva?

Døden ville vært min utvei.

Hadde vært fint å ik vært megselv mer.

Jeg liker ik appelsinjuice, derfor drikker jeg ik det.

Jeg liker ik livet. Hvorfor må jeg leve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp til hva?

Døden ville vært min utvei.

Hadde vært fint å ik vært megselv mer.

Jeg liker ik appelsinjuice, derfor drikker jeg ik det.

Jeg liker ik livet. Hvorfor må jeg leve det?

Fordi når du ikke liker livet, så er du ikke frisk. Hadde du vært det, hadde du ikke ønsket døden. Og da fins det hjelp å få til å bli frisk og ville ha livet...

Men det hjelper ikke at jeg sier det, jeg vet jo at du ikke er interessert likevel...

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi når du ikke liker livet, så er du ikke frisk. Hadde du vært det, hadde du ikke ønsket døden. Og da fins det hjelp å få til å bli frisk og ville ha livet...

Men det hjelper ikke at jeg sier det, jeg vet jo at du ikke er interessert likevel...

:-(

Fordi når du ikke liker livet, så er du ikke frisk. Hadde du vært det, hadde du ikke ønsket døden. Og da fins det hjelp å få til å bli frisk og ville ha livet...

Men det hjelper ikke at jeg sier det, jeg vet jo at du ikke er interessert likevel...

:-(

Hadde jeg vært frisk. Jeg ble født til det jeg er. Og hjelpen jeg fikk gikk ut på å finne ut hvilket syndrom jeg hadde, når jeg ik hadde noen.

Jeg har fått megselv inn i den situasjonen jeg er i nå.

Klarer ik å komme meg på skolen.

Jeg er et ødelagt menneske. Det er ik håp for meg lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi når du ikke liker livet, så er du ikke frisk. Hadde du vært det, hadde du ikke ønsket døden. Og da fins det hjelp å få til å bli frisk og ville ha livet...

Men det hjelper ikke at jeg sier det, jeg vet jo at du ikke er interessert likevel...

:-(

Hadde jeg vært frisk. Jeg ble født til det jeg er. Og hjelpen jeg fikk gikk ut på å finne ut hvilket syndrom jeg hadde, når jeg ik hadde noen.

Jeg har fått megselv inn i den situasjonen jeg er i nå.

Klarer ik å komme meg på skolen.

Jeg er et ødelagt menneske. Det er ik håp for meg lengre.

Der det er liv, er det håp!!!

Jeg skal innrømme at de var noen forbanna IDIOTER de som prøvde å finne ut et slikt SYNDROM på deg! Det synes jeg var ondt gjort!!! Jeg hadde blitt knust selv, om jeg hadde fått en slik diagnose, så det forstår jeg godt!!! Men du fikk jo ikke den diagnosen heller da!!!

Men det fins andre!!!!!! Bytt fastlege.. si du er deprimert..kom til en flink og snill psykiater..... Glem MONGISENE du var borti før.. de er en SKAM..onde igler!!!!!!!

Jeg finner bare godt i deg.

Ultra-trist om du skulle dø.

Alle mennesker får visse problemer og sykdommer. Det betyr ikke at det ikke går an å kjempe mot de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der det er liv, er det håp!!!

Jeg skal innrømme at de var noen forbanna IDIOTER de som prøvde å finne ut et slikt SYNDROM på deg! Det synes jeg var ondt gjort!!! Jeg hadde blitt knust selv, om jeg hadde fått en slik diagnose, så det forstår jeg godt!!! Men du fikk jo ikke den diagnosen heller da!!!

Men det fins andre!!!!!! Bytt fastlege.. si du er deprimert..kom til en flink og snill psykiater..... Glem MONGISENE du var borti før.. de er en SKAM..onde igler!!!!!!!

Jeg finner bare godt i deg.

Ultra-trist om du skulle dø.

Alle mennesker får visse problemer og sykdommer. Det betyr ikke at det ikke går an å kjempe mot de...

jeg stoler ik på psyk folk lengre.. og jeg vil ik ha mer dritt enn jeg allerede har. en Psyk ville skapt mye mer problemer.

Det finnes ik noe godt i meg overhodet.

Om jeg dør så¨hadde jeg funnet fred.

Ja alle får visse problemer.

Verden er på vei ned trrrish. Jeg vil ik være her å se på. Om jeg dør eller ei har ingenting å si. Jeg ville ik utretta noe som helst hadde jeg vært i live.

Jeg er en byrde på samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stoler ik på psyk folk lengre.. og jeg vil ik ha mer dritt enn jeg allerede har. en Psyk ville skapt mye mer problemer.

Det finnes ik noe godt i meg overhodet.

Om jeg dør så¨hadde jeg funnet fred.

Ja alle får visse problemer.

Verden er på vei ned trrrish. Jeg vil ik være her å se på. Om jeg dør eller ei har ingenting å si. Jeg ville ik utretta noe som helst hadde jeg vært i live.

Jeg er en byrde på samfunnet.

Det er kun godt i det..det eneste som ikke er bra, er depresjonen som prøver å ta livet av deg. Alle psykiatere etc er ikke slik som de andre. Bare vær rett ut med dem, at du vil ikke høre snakk av noe syndromfaenskap...

Det fins hjelp!!!!!!!!

Du er for flott og god til å dø! Du er snill og grei. Du er smart. Du skriver kjempebra. Det vil bli flere konserter.

:~(

Men nå må jeg legge meg, holder på å sovne... Håper du ikke dør........vent til du blir gammel.... Alle dør jo til slutt...Hold ut....det må jo bli bedre etterhvert!!!!!!!!!!

Kan du ikke bare PRØVE en ny psyk da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun godt i det..det eneste som ikke er bra, er depresjonen som prøver å ta livet av deg. Alle psykiatere etc er ikke slik som de andre. Bare vær rett ut med dem, at du vil ikke høre snakk av noe syndromfaenskap...

Det fins hjelp!!!!!!!!

Du er for flott og god til å dø! Du er snill og grei. Du er smart. Du skriver kjempebra. Det vil bli flere konserter.

:~(

Men nå må jeg legge meg, holder på å sovne... Håper du ikke dør........vent til du blir gammel.... Alle dør jo til slutt...Hold ut....det må jo bli bedre etterhvert!!!!!!!!!!

Kan du ikke bare PRØVE en ny psyk da??

Jeg kom på en ting til. Får ikke sove før jeg får sagt dette. Om du ikke klarer skolen nå, så fins det kurs og praksisplasser du kan gå på bare en eller to dager i uken. Sosialkontoret og aetat vet sikkert om noe som går an.... Eller bare ta noen få fag på skolen, i stedet for full skole osv........

Ikke gi opp, du kan klare alt, bare ta tid. Du kan ikke forvente å klare å fikse skolen og alt mulig, nå som du er dypt deprimert! Skolen er tilogmed et vanskelig slit for folk som ikke er deprimert avogtil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vet at du mest sannsynlig ønsker meg dit pepper'n gror siden jeg ikke vil være med på dine "jeg er en feil"-tanker.

Men du... du er nødt til å skjønne at dine tanker kommer fordi du er syk. Du er dypt deprimert. Depresjon er en sykdom som tar liv om den ikke blir behandlet. Det er kjempeviktig at du forstår dette. Det er enda viktigere at du skjønner at det er mulig å få hjelp.

Hadde det ikke vært deilig å våkne opp en dag og tenke: "Jeg er ingen feil, jeg er meg, på min måte."? Det er mulig, men da må du kjempe. Ikke gi opp.

Ikke tenk på de idiotene med de syndrom-greiene, du er ikke noe utskudd, du er deprimert.

Jeg håper du klarer å se dette selv, du må ikke la deg selv gå til grunne. (Og når du nå tenker alle de negative tankene som kom frem nå, så er det ikke deg, men sykdommen som snakker.)

Stå på, jeg lover deg at det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke se det slik:

Om du er lei av livet, så er ikke livet lei av deg!

Du har en plass i verden - en misjon. Vi har bruk for deg her på DOL!

Det fins behandling for depresjoner.

De fleste leger, psykologer, psykiatere ønsker å hjelpe - og de kan hjelpe hvis du lar dem få lov!

Vær nå ikke fortvilt over at du ikke greier skolen. Lære kan du gjøre hele livet.

Nå må du konsentrere deg om å bli frisk.

Jeg har levd lenge, og jeg vet at livet er verd å leve.

Av og til føles det som en kamp, men jammen er livet utrolig godt og spennende, også!

Stå på, set!

Mange her støtter deg, og ønsker ikke å miste deg!

Klem fra ei ikke helt ung dame (hvis du vil ha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...