Gå til innhold

hva faar DEG ut paa dansegulvet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det som får meg ut på dansegulvet er feiende swingmusikk og en god partner. Eller gammeldans, sånn utpå natta en gang. Swing danser jeg helst før alkoholen virker for godt, for da er det fort gjort å svinge litt for mye. Ikke alltid det går like bra ;)

Om noen ser meg på diskogulvet, er det på tide at noen får meg bort derfra, og sender meg hjem.

Å da er du selvfølgelig mer opptatt av å klå, enn å danse :)

nei nei nei, klår da ikke på noen, men når man først er så heldig å danse som en full camel med bind for øya og høyre framben og venstre bakben i fatle, så er det nødvendig å ha et visst alokoholnivå for å komme i gang :-)

Annonse

Det er mange sanger som fenger meg, men danse gjør jeg aldri, aldri, aldri. den eneste gangen jeg har dansa i løpet av de siste årene, var med mannen min i vårt bryllup. Da dansa vi to ganger til "my way" i stedet for å danse brudevals. Sånn utenom det så nekter jeg plent å danse, og jeg blir irritert om folk maser om at jeg skal danse.

Det er mange sanger som fenger meg, men danse gjør jeg aldri, aldri, aldri. den eneste gangen jeg har dansa i løpet av de siste årene, var med mannen min i vårt bryllup. Da dansa vi to ganger til "my way" i stedet for å danse brudevals. Sånn utenom det så nekter jeg plent å danse, og jeg blir irritert om folk maser om at jeg skal danse.

Ja kan du tenke deg noe verre enn de som ikke gir seg med denne dansemasinga...og som nermest gjør det sitt store prosjekt å overbevise deg om en runde på dansegulvet??

*grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...