Gjest saara Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Synes jeg så han jogget forbi vinduet her... ;-)) 0 Siter
conan Skrevet 28. november 2002 Forfatter Skrevet 28. november 2002 Synes jeg så han jogget forbi vinduet her... ;-)) da var det i alle fall ikke conan. conan løper kun etter baller... 0 Siter
Gjest saara Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 da var det i alle fall ikke conan. conan løper kun etter baller... Den hadde han i en pose på ryggen.. Han prøvde å se sexy ut lell om svetten randt og fråden sto ut av munnen på han... Men må innrømme at rompa hans var sexy... ;-)) 0 Siter
conan Skrevet 28. november 2002 Forfatter Skrevet 28. november 2002 Den hadde han i en pose på ryggen.. Han prøvde å se sexy ut lell om svetten randt og fråden sto ut av munnen på han... Men må innrømme at rompa hans var sexy... ;-)) da var det nok conan, for han er jo som kjent ikke her... :-) 0 Siter
Gjest saara Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 da var det nok conan, for han er jo som kjent ikke her... :-) Nei der kan han jo ikke være.. Han sitter med meg og drikker kaffe nå... ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.