Gå til innhold

Webbis: Slettede innlegg i tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Når innlegg blir slettet følger også svarene med i slettingen. Det er igjen Sørs kveruleringer som er fjernet.

Denne gangen må jeg si meg helt uenig i slettinga deres. Det er også gode argumenter som var vesentlig for temaet i tråden som ble fjernet.

Betyr det at Webmaster for tilsyn mener at vi ikke skal argumentere i det hele tatt hvis Sør er involvert i og med at faren er stor for at innlegg dermed blir fjernet?

Denne gangen må jeg si meg helt uenig i slettinga deres. Det er også gode argumenter som var vesentlig for temaet i tråden som ble fjernet.

Betyr det at Webmaster for tilsyn mener at vi ikke skal argumentere i det hele tatt hvis Sør er involvert i og med at faren er stor for at innlegg dermed blir fjernet?

Å diskutere med Sør om noe som er i nærheten av innvandring, er uansett helt bortkastet, og bare ren tidtrøyte.

Men det er synd at en person skal få lov til å ødelegge enhver tråd som inneholder ett eller annet om innvandring. Kanskje litt mer umiddelbar og brutal sletting hville vært bedre.

Annonse

Å diskutere med Sør om noe som er i nærheten av innvandring, er uansett helt bortkastet, og bare ren tidtrøyte.

Men det er synd at en person skal få lov til å ødelegge enhver tråd som inneholder ett eller annet om innvandring. Kanskje litt mer umiddelbar og brutal sletting hville vært bedre.

Hei

egentlig ening jeg syns det jeg merner det

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...