Gå til innhold

God morgen alle sammen:)

Anbefalte innlegg

Den eneste her som har kalt meg Cowboy Laila er flisa og det på bakgrunn av et steingammelt innlegg hvor det var snakk om å like cowboy-støvletter. Ja også Lion da, når hun er gretten :)

Ellers trodde jeg du hadde sett min hjemmeside en gang i tiden og da ville sett at det ikke var mange likhetstegn.

Utenom det er jeg nok litt spesiell ja, men det er du også, eller snål, er vel mer korrekt :)

Jeg synes du er morsom!

Fortsetter under...

Oslo er en fin by.

Kanskje du til og med får se en neger :)

Ja Oslo er en fin by, men den er så stor.Derfor jeg ikke liker den.

Tror du jeg får se en neger? Har aldri sett en i hele mitt liv, så det hadde vært virkelig spennende.

Vet du hvor det er størst mulighet for å se en?

Tror du jeg får se en neger? Har aldri sett en i hele mitt liv, så det hadde vært virkelig spennende.

Ville bare ønske deg god tur! Hils flisa! :-)

Den eneste her som har kalt meg Cowboy Laila er flisa og det på bakgrunn av et steingammelt innlegg hvor det var snakk om å like cowboy-støvletter. Ja også Lion da, når hun er gretten :)

Ellers trodde jeg du hadde sett min hjemmeside en gang i tiden og da ville sett at det ikke var mange likhetstegn.

Utenom det er jeg nok litt spesiell ja, men det er du også, eller snål, er vel mer korrekt :)

Jeg er snål. Det er sant.

Nja... jeg mener kanskje vagt å huske at jeg har sett en hjemmeside en gang, men husker ikke om det var noe bilde der...

Det er der du er heldig. I Oslo er det negre overalt, så du slipper å dra spesielle steder for å se dem!

Det er så mange der at du nok kommer til å klamre deg til din samboer, i ren skrekk :)

Annonse

Jeg er snål. Det er sant.

Nja... jeg mener kanskje vagt å huske at jeg har sett en hjemmeside en gang, men husker ikke om det var noe bilde der...

Å joda, der var det bilde. Du kan godt få et ferskt et å dømme selv. Jeg er lei av det Cowboy-Laila maset.

Nå skal jeg snart sette meg på bassen til pc-anlegget og digge Ozzy. Har funnet ut at den vibber mer enn Butterfly-micro :)

Å joda, der var det bilde. Du kan godt få et ferskt et å dømme selv. Jeg er lei av det Cowboy-Laila maset.

Nå skal jeg snart sette meg på bassen til pc-anlegget og digge Ozzy. Har funnet ut at den vibber mer enn Butterfly-micro :)

Ozzy er konge. Wow, så du har musikksmak? Det er fordelen med å bo på bygda. Der er det ikke bare tecknofaenskapsmusikk!

Du nøter sikkert en på danskebåten også.

God tur :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...