Gjest Lindis17 Skrevet 2. november 2000 Skrevet 2. november 2000 For en uke siden besvimte jeg. Etter det har hånden min vært nummen og rar. Har liksom ikke helt følelsen i den og skjelver litt. Hva er dette? Vet ikke hva grunnen var til at jeg besvimte heller. Hadde veldig stort press i bakhodet etterpå, og det har jeg ennå. Noen som vet hva det er? må jeg oppsøke lege? 0 Siter
Gjest Turid-tulla Skrevet 2. november 2000 Skrevet 2. november 2000 Ja, hvis du besvmite uten å vite hvorfor, da bør du absolutt oppsøke lege!! 0 Siter
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 2. november 2000 Skrevet 2. november 2000 Til Lindis 17. Dersom du har besvimt uten åpenbar grunn, bør dette undersøkes av lege. Nummenhet i hånden kan være fordi du har klemt den i fallet, men mulig årsak kan også være drypp eller svulst. Synes du skal få tatt bilde av hodet for å være trygg på at det ikke er noe galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.