Gå til innhold

hvordan kan eg best hjelpe????

Anbefalte innlegg

Hei.

Er 2 år siden sist eg skrev inn her,hadde da et veldig nært vennskap med ei jente som har vært utsatt for incest.

Etter den tid har det vært mye opp og ned,litt kontakt,helt stille,litt kontakt igjen og helt stille...

Har søkt hjelp hos smi for å prøve og forstå henne og for å prøve å hjelpe henne. er veldig glad i henne og kansje mere enn det men det er litt vanskelig for på en måte er eg redd for at hun bryter alle båndene igjen.men er ærlig og forteller henne hva eg føler og setter mine grenser..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84114-hvordan-kan-eg-best-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv erfart det du forteller.

Det er ikke så lett det der...

For den som har skjøvet deg vekk har også behov for venner og venner som setter grenser. Det som jeg opplevde var at jeg har tatt "fri" fordi det ble litt for mye "meg, meg", det er lov å sette foten ned!

Men ønsker du kontakt, så ta kontakt. Spørr hvordan venninnen din har det og si så hva du føler.

Kanskje dere får god kontakt igjen?!...eneste måten å finne det ut er å prøve!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...