Gå til innhold

-TRISTIAN


Gjest -redselen

Anbefalte innlegg

Gjest -redselen

Føler at mange av tankene dine er vanlige.. men at disse tankene har tatt over livet ditt.. (på en måte..)

Så du hadde fått svar fra NHD tidligere, og du burde følge hans råd!

Ta ihvertfall å bestill en

time hos en lege, og fortell hvordan du har det.

Jeg har, som jag har nevnt tidligere nettopp begynt på seroxat.. for en uke siden..

Den verste bivirkninga er over, og jeg er ikke fullt så nervøs lengre(fysisk)..

Det er verd sjansen...ikke vær redd. Jeg har gått 3 år før jeg søkte hjelp. Sku ha gjordt det tidligere...

Du skriver veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -redselen

Får du besøk hjemme? bortsett fra barna?

Savner du noen å dele livet med?

Jeg ble bedre når jeg hadde noen å bo sammen med..

Jeg tror ikke noen er skapt for å leve alene..uansett hvor mye man trives alene, så har man bare godt av selskap. Ansikt til ansikt og kroppslig kontakt.

Hva tenker du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du besøk hjemme? bortsett fra barna?

Savner du noen å dele livet med?

Jeg ble bedre når jeg hadde noen å bo sammen med..

Jeg tror ikke noen er skapt for å leve alene..uansett hvor mye man trives alene, så har man bare godt av selskap. Ansikt til ansikt og kroppslig kontakt.

Hva tenker du om det?

Hei, redselen..(...har venta på deg :o) )

Leste nettopp svaret fra NHD ..ikke overraskende akkurat...:o)

Du har kanskje lest "Jeg har bestemt meg.." fra tidligere idag nå? Da er DET opp og avgjort..jeg hiver meg på...:o)

Nei, jeg får aldri besøk hjemme lenger...(med mindre jeg bestiller pizza da...regnes det? :o)

Når det gjelder kontakt med mennesker, så tror jeg at det i praksis er min innstilling til mennesker som får dem til å holde seg unna...det være seg familie eller venner.....

Det blir nok ikke bedre før JEG blir frisk...ansvaret er mitt, ene og alene....:o(

Får nok bite tenna sammen intil videre...

(Blir ihvertfall oppmuntret av all rosen jeg får her på D.O.L)

Rødmer nesten her jeg sitter...alene...:o) Tulling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...