Paranoia Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 *Sukk* Føler meg bare så enormt ensom... Uansett, liksom. tror jeg er avhengig av kjærlighet. avhengig av å ha en eller annen som bryr seg, som vet hva jeg tenker, som kjenner meg ut og inn. men han finns ikke mer.... så må klare meg alene. skulle bare ønkse jeg slapp å være her. slapp å føle noe. slapp å leve. Alt er bare tungt og trist og jævlig. og INGENTING hjelper. Som vanlig. Må jeg gå sånn resten av livet?! Er jeg liksom "dømt" til å være ensom, ha det jævlig, ikke se no håp...? shit... gir opp. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Hei, noia! Jeg kan ikke svare så mye fornuftig nå, da jeg er småfull, men jeg tenkte bare å si hei siden jeg så at du plutselig var online! *Klem* 0 Siter
Paranoia Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Skrevet 2. desember 2002 Hei, noia! Jeg kan ikke svare så mye fornuftig nå, da jeg er småfull, men jeg tenkte bare å si hei siden jeg så at du plutselig var online! *Klem* hei! Er det liv i deg åsså!? Jøss.. Erdu aldri på nattprat lenger, eller? Du får si et lite pip innimellom, så jeg vet at du er i live, væffal! *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.