Gå til innhold

kjære medsøstere


Gjest gift kvinne

Anbefalte innlegg

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det der med en diger pikk er jo bare interessant sånn rein utseendemessig!

Men, jeg må nok også innrømme en viss forkjærlighet for litt dimmensjoner akkurat der. Jeg har vært sammen med små og store menn. Samleiet oppleves ikke bedre om mannen er velutrusta, men synet av en diger kubbe på over tjue cm. er imponerende og gjør noe med meg!

Hvorfor tror du det gjør noe med deg ? Hva er det ved dimensjonen som vekker følelser hos deg, og er de positive eller negative? Det er viktig at du kommer med noen synsmåter fordi du berører sentrale sider ved kvinners og menns seksuelle følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste mennesker har en noenlunde komplett personlighet, som inkluderer privatliv, jobb, familie, samfunnsdebatt, hobbyer osv. Dette gjør at interessene/kunnskapene favner en rekke temaer. Normalt har man da NOEN andre kunnskaper og interesser enn sex...

Du har iallefall få interesser om du virkelig må vite hvorfor jeg ikke er på flere forumer osv osv.

Nå har det seg slik at jeg har hus og hjem og barn, og har overhodet ikke tid, eller LYST til å være på andre forumer. Jeg interesserer meg en del for seksualitet, og finner forumet her meget interessant, og her er mange hyggelige mennesker jeg liker. De andre forumene syns jeg er tørre, og jeg orker ikke være på forumer som interesserer meg, er det så vanskelig å forstå????

Du må være passe idiot i huset som virkelig orker skrive innlegg på innlegg med en masse spørsmål om hvorfor jeg ikke har andre interesser enn se. SELVFØLGELIG har jeg det, men jeg er da ikke inne på andre forumer av den grunn!? De andre interessene tar jeg da på fritiden? Hvilke andre forumer her skulle overhodet interessere meg? Urinveier??? Graviditet, når jeg ikke er gravid??? Ammeforum? Eldreforum??? Når det gjelder MEG og MINE interesser, er det kun forumet seksualitet som INTERESSERER meg. Skulle et problem oppstå, kontakter jeg allmennmed.forumet, noe jeg ofte har gjordt. Men jeg er ikke innom der hver dag liksom, for å se hvor syke andre er blitt og sånn.

Håper jeg slipper flere syke innlegg fra deg, skaff deg fritidsinteresser, istedenfor å være fast gjest på alle forumer hos dr.online!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest de-Iete

Du har iallefall få interesser om du virkelig må vite hvorfor jeg ikke er på flere forumer osv osv.

Nå har det seg slik at jeg har hus og hjem og barn, og har overhodet ikke tid, eller LYST til å være på andre forumer. Jeg interesserer meg en del for seksualitet, og finner forumet her meget interessant, og her er mange hyggelige mennesker jeg liker. De andre forumene syns jeg er tørre, og jeg orker ikke være på forumer som interesserer meg, er det så vanskelig å forstå????

Du må være passe idiot i huset som virkelig orker skrive innlegg på innlegg med en masse spørsmål om hvorfor jeg ikke har andre interesser enn se. SELVFØLGELIG har jeg det, men jeg er da ikke inne på andre forumer av den grunn!? De andre interessene tar jeg da på fritiden? Hvilke andre forumer her skulle overhodet interessere meg? Urinveier??? Graviditet, når jeg ikke er gravid??? Ammeforum? Eldreforum??? Når det gjelder MEG og MINE interesser, er det kun forumet seksualitet som INTERESSERER meg. Skulle et problem oppstå, kontakter jeg allmennmed.forumet, noe jeg ofte har gjordt. Men jeg er ikke innom der hver dag liksom, for å se hvor syke andre er blitt og sånn.

Håper jeg slipper flere syke innlegg fra deg, skaff deg fritidsinteresser, istedenfor å være fast gjest på alle forumer hos dr.online!

Ja, jeg syns det er vanskelig å forstå at du "ikke orker å være på forumer(ikke fora)som interesserer meg", ...du skrev det!

Har du hørt om Åpent Forum og Samliv? Tøysete å ramse opp alle sære medisinske fora, syns jeg, når disse to også finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det gjør noe med deg ? Hva er det ved dimensjonen som vekker følelser hos deg, og er de positive eller negative? Det er viktig at du kommer med noen synsmåter fordi du berører sentrale sider ved kvinners og menns seksuelle følelser.

Jeg syntes jeg sa det ganske greit, men kan gjerne utdype det som du ber om;

Synet av en diger pikk gjør meg kåt. Mannen ser for meg veldig potent ut og forventningene om at det skal kjennes ekstra deilig med en sånn diger en inni seg er så absolutt til stede.

Nå har jeg erfart at når det kommer til hælinga, gjør det ingen videre forskjell, men dog....som en oppvarmer er det så absolutt virkningsfullt.

Det kan vel antagelig sammenliknes med noen menns hang etter store bryster, vil jeg tro!

Sånn,......er det bra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er vanskelig å forstå at du "ikke orker å være på forumer(ikke fora)som interesserer meg", ...du skrev det!

Har du hørt om Åpent Forum og Samliv? Tøysete å ramse opp alle sære medisinske fora, syns jeg, når disse to også finnes!

Igjen, jeg finner hva jeg vil her inne, og har ingen videre behov over å bli en stamgjest hos åpent forum.

Om DU ønsker det, så værsågod. Selv har jeg intet behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jøss!!!

Igjen, jeg finner hva jeg vil her inne, og har ingen videre behov over å bli en stamgjest hos åpent forum.

Om DU ønsker det, så værsågod. Selv har jeg intet behov for det.

Jøss så hissig du ble da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss så hissig du ble da :)

Neida, jeg er ikke hissig, bare flink til å svare igjen, og til å komme med hva jeg selv mener. Det er det tross alt bare jeg selv som vet alt om.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke klarer skjønne at jeg faktisk ikke har behov for å bli stamgjest på åpent forum. Vi er da i et fritt land, og jeg befinner meg da hvor i pokker jeg vil, og jeg trives på dette forumet av flere grunner, og har hverken tid eller lyst til å skulle bli stamgjest på alle forumer. Har du kanskje dårlig med fritidsinteresser, du, da, som bare driver og maser om mine?

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt ER FREMDELES at så fremt en elsker en person, bryter man ikke pga penisens størrelse. En penis størrelse betyr ikke alt.

JEG står FREMDELES for at det kan være VELDIG orgasmisk med en vel utrustet mann, og JA, jeg drømmer somme ganger om tidligere, velutstyrte elskere.

Mitt poeng er fremdeles, størrelsen betyr ikke alt, man elsker en person for den han er, ikke for penisen. Men mine lengsler... de er jo der. (Nå bruker man oftest hodet og ikke følelsene, som ellers i livet, vet du! :) Jeg føler selv jeg har bedre sex med menn med store peniser, men satser en på følelsesmessige forhold, og ikke kun ren sexforhold, da går en først og fremst etter andre kvaliteter.

Men drømmene.... ja, drømmene vil ofte være der...

Greit!

Nå vet man hva du mener, men jeg husker godt en tråd hvor en mann spurte deg direkte om hva du mente om hans lengde (litt under gjennomsnitt). Der kom du med en helt annen holdning.

Du var kanskje snill med ham, men ikke særlig ærlig.

Tror du ikke det er en slik holdning som gjør at menn føler seg usikre på dette området? Fordi de føler at de ikke får et rett frem svar, det tok jo deg en god stund i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit!

Nå vet man hva du mener, men jeg husker godt en tråd hvor en mann spurte deg direkte om hva du mente om hans lengde (litt under gjennomsnitt). Der kom du med en helt annen holdning.

Du var kanskje snill med ham, men ikke særlig ærlig.

Tror du ikke det er en slik holdning som gjør at menn føler seg usikre på dette området? Fordi de føler at de ikke får et rett frem svar, det tok jo deg en god stund i hvertfall :)

Tja, man vil nødig såre mennesker om de spørres direkte, hehe:)

Poenget mitt er at en penis på en 13-14 cm godt klarer gjøre det godt for en kvinne. Ikke best, kanskje, men veldig godt likevel... om du skjønner hva jeg mener?...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandingo

Jeg syntes jeg sa det ganske greit, men kan gjerne utdype det som du ber om;

Synet av en diger pikk gjør meg kåt. Mannen ser for meg veldig potent ut og forventningene om at det skal kjennes ekstra deilig med en sånn diger en inni seg er så absolutt til stede.

Nå har jeg erfart at når det kommer til hælinga, gjør det ingen videre forskjell, men dog....som en oppvarmer er det så absolutt virkningsfullt.

Det kan vel antagelig sammenliknes med noen menns hang etter store bryster, vil jeg tro!

Sånn,......er det bra nå?

Kunne du tenkt deg en trekant med to menn, rosanna?

Personlig spm da men, nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg syntes jeg sa det ganske greit, men kan gjerne utdype det som du ber om;

Synet av en diger pikk gjør meg kåt. Mannen ser for meg veldig potent ut og forventningene om at det skal kjennes ekstra deilig med en sånn diger en inni seg er så absolutt til stede.

Nå har jeg erfart at når det kommer til hælinga, gjør det ingen videre forskjell, men dog....som en oppvarmer er det så absolutt virkningsfullt.

Det kan vel antagelig sammenliknes med noen menns hang etter store bryster, vil jeg tro!

Sånn,......er det bra nå?

Ja, takk skal du ha. Størrelsen på hans penis opplever du som uttrykk for potens, dvs. styrke og maskulinitet. Med andre ord; at det er noe ved den mannen, noe spesielt som gjør han attraktiv. At han har egenskaper som er verdifulle og som man kan satse på, for eks. hans styrke.

Det er her sånne darwinistiske tanker slår gjennom. Det er ikke tilfeldig hva kvinner og menn velger av partnere. det skjer en ubevisst seleksjon av egenskaper som er fordelaktige også for avkommet.

Hva sier du til det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk skal du ha. Størrelsen på hans penis opplever du som uttrykk for potens, dvs. styrke og maskulinitet. Med andre ord; at det er noe ved den mannen, noe spesielt som gjør han attraktiv. At han har egenskaper som er verdifulle og som man kan satse på, for eks. hans styrke.

Det er her sånne darwinistiske tanker slår gjennom. Det er ikke tilfeldig hva kvinner og menn velger av partnere. det skjer en ubevisst seleksjon av egenskaper som er fordelaktige også for avkommet.

Hva sier du til det ?

Til det svarer jeg at du har så rett så rett professor Grunfeld.

Jeg føler meg absolutt darwinistisk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Til det svarer jeg at du har så rett så rett professor Grunfeld.

Jeg føler meg absolutt darwinistisk.......

Det var godt å høre at du innrømmer å være et individ i rekken av millioner av levende vesener som har levd på denne jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at du innrømmer å være et individ i rekken av millioner av levende vesener som har levd på denne jorda.

Æsj,...du får det til å høres ut som om jeg er et vanlig menneske.

Jeg er ytterst enestående,..... til tross for min nå opplest og vedtatte særs ordinære smak.

Hva vil du diskutere nå, professor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gift kvinne

Jeg har god erfaring med både små og store peniser og alt imellom. Favoritten min er den mellomstore typen, kan tenke meg at den måler noe slikt som 16 cm.

Store og tykke peniser kan være prima av og til, men jeg har lett for å bli sår og tørr over tid med en slik. Jeg føler at den store størrelsen på en måte stenger for mine egne safter og fysiske følelse.

Må jeg velge mellom store og små, tar jeg definitivt den lille. Menn som ikke kan skryte av størrelsen, har som regel lært seg å kunne skryte av teknikken de bruker. De vet at de ikke kan imponere med størrelsen, så de er flinke til å lære seg andre måter å imponere på. Det er min erfaring.

Med en liten penis kan man være litt røffere og fantasifull, fordi man ikke trenger å tenke på at det kan gjøre vondt.

Jeg må få takke for respons på innlegget mitt.

Som jeg ressonerer ut i fra alle svar, så er en stor en veldig opphissende men en med normal størrelse er å foretrekke.

Jeg sier med dette takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gift kvinne

Jeg har god erfaring med både små og store peniser og alt imellom. Favoritten min er den mellomstore typen, kan tenke meg at den måler noe slikt som 16 cm.

Store og tykke peniser kan være prima av og til, men jeg har lett for å bli sår og tørr over tid med en slik. Jeg føler at den store størrelsen på en måte stenger for mine egne safter og fysiske følelse.

Må jeg velge mellom store og små, tar jeg definitivt den lille. Menn som ikke kan skryte av størrelsen, har som regel lært seg å kunne skryte av teknikken de bruker. De vet at de ikke kan imponere med størrelsen, så de er flinke til å lære seg andre måter å imponere på. Det er min erfaring.

Med en liten penis kan man være litt røffere og fantasifull, fordi man ikke trenger å tenke på at det kan gjøre vondt.

Jeg må få takke for respons på innlegget mitt.

Som jeg ressonerer ut i fra alle svar, så er en stor en veldig opphissende men en med normal størrelse er å foretrekke.

Jeg sier med dette takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurer fælt

Ja, takk skal du ha. Størrelsen på hans penis opplever du som uttrykk for potens, dvs. styrke og maskulinitet. Med andre ord; at det er noe ved den mannen, noe spesielt som gjør han attraktiv. At han har egenskaper som er verdifulle og som man kan satse på, for eks. hans styrke.

Det er her sånne darwinistiske tanker slår gjennom. Det er ikke tilfeldig hva kvinner og menn velger av partnere. det skjer en ubevisst seleksjon av egenskaper som er fordelaktige også for avkommet.

Hva sier du til det ?

Hva er det du sier egentlig?

Er det sånn å forstå at du mener at egentlig så tror du at alle kvinner egentlig har samme syn som Rosanna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurer fælt

Ja, takk skal du ha. Størrelsen på hans penis opplever du som uttrykk for potens, dvs. styrke og maskulinitet. Med andre ord; at det er noe ved den mannen, noe spesielt som gjør han attraktiv. At han har egenskaper som er verdifulle og som man kan satse på, for eks. hans styrke.

Det er her sånne darwinistiske tanker slår gjennom. Det er ikke tilfeldig hva kvinner og menn velger av partnere. det skjer en ubevisst seleksjon av egenskaper som er fordelaktige også for avkommet.

Hva sier du til det ?

Hva er det du sier egentlig?

Er det sånn å forstå at du mener at egentlig så tror du at alle kvinner egentlig har samme syn som Rosanna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...